Onko teillä käytössä Iskun Linear sarjan huonekaluja, senkki, tv-taso, vitriini? Mitä olette pitäneet mallista, onko ollut rahoille vastinetta? Siis onko laadukas ja tyylikäs tuote?
Iskun linear mallisto
5
1195
Vastaukset
- Linearplua
Meillä on pari tv-tasoa, senkki ja ylävitriini. Tosin sisustukseen on puhaltamassa uudet tuulet, ja niitä ollaan vaihtamassa. Hyviä ovat olleet, ei mitään valittamista. Ota yhteyttä jos kiinnostaa käytetyt.
- lineart
Onko jollain naitä linearin kalusteita ja haluaa eroon niista? haluan töydentää omaa kalustoani
- Tyyliä
Meillä Kuopiossa virheettömät Liniarin korkea lasi vitriini, tv-taso ja lipasto lasiovilla ja laatikostot.
Jos joku kiinnostunut, voin myydä.
- Midnightsummeri
Virheetön Liniar kokonaisuus; TV-taso lasisaranoilla, korkea vitriinikaapisto (lasivitriini ja lipastolaatikoilla) sekä lipasto lasilla laatikostolla. Valaistu, virheetön. Väri tumma.
Tuotteet Kuopiossa.
Kuvia pyynnöstä. - G.Laine
Hei,
Olen kiinnostunut; onko ilmoitus vielä voimassa. Senkkki ja ylivitriinit. Voisitko lähettää kuvia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481