Paljonko maksaa taksi Ciampinon lentoasemalta TErminiin puolenyön aikoihin?
ciampino-termini
6
373
Vastaukset
- TMP-CIA
30€, tuleeko yölisää, en tiedä.
Miksette mene bussilla; 4 € ovelta ovelle.
http://www.terravision.eu/rome_ciampino.html - arkajalat
Hotelli on jossain Terminin lähellä, mutta arveluttaa vähän lähteä etsiskelemään sitä öiseen aikaan. On varoiteltu Terminin läheisyydessä liikkuvasta epämääräisestä porukasta.
Tässä nyt arvon, että uskallanko lähteä yöllä seikkailemaan vai en. - ljjdjdksjdj
Montako keskustelua asiasta on alempana.... vähän omatoimisuutta, kiitos. Tuskin kuitenkin asut Terminillä eli siitä eteenpäin taksilla tai kävellen eli kannattaisiko ottaa virallinen taksi (vaakuna ovessa) ja mennä suoraan hotellille.
- asdfewtg4y
Asiallisempia vastauksia, kiitos!
- TMP-CIA
Itse olen aina mennyt bussilla. Kukaan ei ole koskaan häirinnyt oloamme Terminin lähellä liikkuessamme, ei edes yöllä.
http://www.sitbusshuttle.it/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=1&lang=en - Toinen nonno
Taksi Terminille maksaa tasan 30€, sama muuallekin keskusta-alueelle. Kiinteä hinta.
Jos hotellisi on aivan Terminin alueella, voit hyvin ajaa myös bussilla, joka on halvempi. Kyllä siellä uskaltaa yölläkin liikkua, paremmin kuin Helsingissä. Jos kuljet yksin, katsele vähän ympärillesi ihan niin kuin muuallakin maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220