Minua suututtaa, kun asiat jäävät palstalla kesken.
Joku kirjoittaa mieltään painavasta ongelmasta ja pyytää neuvoja.
Moni kirjoittaja otta osaa asiaan, miettii ratkaisuja ja neuvoo parhaansa mukaan.
Ongelma voi vieraallekin ihmiselle aiheuttaa ahdistusta ja kysymyksiä, joihin olisi tarpeen saada vastaus.
Aloittaja heittää pökköä pesään kertomalla uuden käänteen asiassa, ja sitten - hiljaisuus.
Koko asia jää auki, eivätkä kirjoittajat saa koskaan tietää miten kävi.
Yksi hyvä esimerkki on maaliskuulta "Isovanhempi hakee huoltajuutta".
Ongelmat ja ratkaisu
2
226
Vastaukset
- ankeatäti
Niinpä. Olen niin samaa mieltä. Luen tätä palstaa ja muutamaa muuta suht säännöllisesti ja minua myös on usein haitannut, ettei ketjun aloittanut henkilö tule myöhemmin kommentoimaan ollenkaan tai riittävästi.
Vaikka huolta aiheuttanut tapahtuma tai elämäntilanne olisi edelleen vaiheessa (niinkuin usein on jopa vuosikausia) silti olisi mielenkiintoista ja kommentoijia kohtaan kohteliasta käydä jatkossakin päivittämässä tilannetta. - kirjoitellaan
Minä taas olen eri mieltä. Jos joku kirjoittaa ongelmastaan ja ehkä kysyy vaihtoehtja siihen, niin hän voi itse arvioida ja ratkaista asioitaan. Ei se ratkaisu muille kuulu ja sehän on ihan hänen yksityisasiansa. Ja monesti ongelmassa se on hyvä, kun ratkaisuehdotuksia on useanlaisia - niistä voi aueta kysyjälle aivan uusi näkökulma koko tilanteeseen. Minusta on vaan mukava, kun asioista puhutaan näillä palstoilla. Huomaamme, ettei meidän kaikkien elämä ole ihan samanlaista ja ehkä opimme arvostamaan toisiamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210