Keskustele jehovantodistajuudesta.

väärä otsake

Täysin harhaanjohtava otsake.
Pitäisi olla:
-Hauku Vartiotorniseuraa
_moiti Raamatun sisältöä
_Pilkkaa Jumalaa

tms.
Semmosenä näyttäytyi saitti tänään minun silmilleni.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko palsta parempi jos sen nimi olisi:

"Keskustele jehovantodistajuudesta ainoastaan kritiikittömästi"

Miksi kritiikki vt-seurasta on pahasta, mutta kritiikki kaikista muista maailman uskonnoista on hyvästä? Näinhän vt-seura itse toimii, esittää kritiikkiä kaikista muista uskonoista. Millä perusteella se itse on kritiikin ulkopuolella?

• ruytutur

ei tarkoitatko ettei VT-seuraa saa kritisoida lainkaan?

VT-seura saa tehdä kaikki pahat mutta kritiikkiä ei saisi esittää?

saa valehdella

saa muutella oppeja ja ennustella väärin vaikka uskottelee olevansa jumalan ohjauksessa

saa käyttää karttamista

saa uskotella jäsenilleen että "maailmalliset" ovat pahoja tai pahempia kuin he itse

saa tuottaa verioppinsa kautta turhaan kuolleita

saa aivopestä jäseniään

saa antaa ovityön aikana harhaanjohtavaa kuvaa seurasta

TUOTA kaikkea saa tehdä ilman että kukaan saisi kritisoida??

• pilkkaaminen pois

Jumalanpilkka ei ole sopivaa, ei tälläkään saitilla.
      Kuuluneeko ateistienkaan palstalle?

• Sopii hypätä keskusteluihin mukaan ja perustella näkemyksiään jos tuntuu että kritiikki (vaikka nyt siitä Jehovasta) on aiheetonta.

• ryyitii

Miksi vartiotorniseura saa kritisoida muita uskontoja ja pitää ei-jehovan todistajia pahoina maailmallisina?? miksi se ei häiritse sinua??

pitäisikö minua kiinnostaa se että jotain jehovan todistajaa hieman harmittaa kritiikki seuraa kohtaan kun seura itse kritisoi muita ja kieroilee?

• luikuli kuikuli

Palstan nimi pitäisi olla:

Käytännössä tämä tarkoittaa muutamaa aihetta, joista tehdään toistuvasti lähes identtisiä aloituksia, ja joihin sitten muutamat tämän "totuuden" oppineet tulevat peesaamaan exiä vailla omaa kokemusta asiasta, mutta joilla on jokin motiivi olla todistajia vastaan.

• no hittolainen

Palstan nimi pitäisi olla:

< "Kritisioi" todistajia exien tahdissa >

• kirjodet

"no hittolainen" on aivan oikeassa.Palstoja pitäisi lisätä.

• kirj.taito rapistuu

Onneksi on olemassa moderoitujakin palstoja,
      joissa ei rumat sanat raikaa.
      luulisi aikuisten ihmisten osaavan kirjoittaa ihan ihmisiksi...

No, "Maailmassahan" lienee yleisin tehokeino pärskäyttää pari paholaisen nimikettä ja sukuelin väliin..

Semmoista ei kyllä ole "keskustelu" minun mielestäni, joten ;
      on onneksi palstoja joissa osataan kirjottaa sivistyneestikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe