Hei ja moi.
Olen lähes kymmenen vuoden tauon jälkeen laittamassa taas akvaariota tulille. Kaloiksi olen miettinyt timanttikirjoahvenia, kuusiraitabarbeja ja katinkultamonneja. Akvaarion pohja on 100cm x 40cm.
Lähinnä mietityttää nuo timanttikirjoahvenet, jotta pitäisikö yrittää metsästää jostain pari vai ottaako ensin esim. 4 pientä ja toivoa, että niistä löytyisi jollain aikaa pari? Onko kokemuksia?
Kuusiraitabarbeja ajattelin laittaa 12-16 ja monneja 4-6.
Kalojen sopivuus (180L akvaario)
Uusionoviisi
1
178
Vastaukset
- apuasinulle!!!
sinuna luopuisin noist kirjoahvenista koska niitähän ei voi ottaa montaa eli vaa joku 1uros ja 2tai 1 naaras koska se ovat reviiri kaloja ja vaativat siis paljon tilaa jotta ei tule kiistaa reviireistä : )) mutta nää muut kuten barbit ja monnit ois ihan hyvä ajatus : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151471- 981390
- 1191285
- 691260
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258987- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917