Olavi Voittonen 31 vuotta SRK:n johtokunnan jäsen!

31 vuotta!

SRK:n puheenjohtaja Olavi Voittonen on ollut SRK:n johtokunnassa jo vuodesta 1980 lähtien, eli 31 vuotta.

Yleensä yhdistyksen johtokunnan jäsenyyden raja on maksimissaan kaksi 2-vuotiskautta. Sen jälkeen tulee luovuttaa paikka.

27

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse kysyy ja vastaa

Voittonen on itse sitä mieltä että SRK:n johtokunta on "pyhien miesten eli vanhinten neuvosto".

Että johtokunta ei olekaan mikä hyvänsä tavallisista äijistä kerätty yhdistyksen hallitus joka on tilivelvollinen jäsenille.

http://freepathways.wordpress.com/2011/05/25/srkn-linja/

• Outoja piirteitä?

OV on tarkka kunniastaan! Puheenjohtajan mukaan erään vl kirkkoherran käytös on ollut loukkaavaa "ei pelkästään minua, vaan koko liikettä kohtaan".

Puheenjohtaja on ME, Liike... samastuu siihen...

• julki rippi

Onkohan Sulila tehnyt parannuksen koko Siionin edessä?

• iso V
        julki rippi kirjoitti:

Onkohan Sulila tehnyt parannuksen koko Siionin edessä?

Sulilan tarvii nöyrtyä Voittosen edessä, silloin hän on tehnyt parannuksen koko Siionin edessä.
        Voittonen on koko Siion ja vähän enemmänkin.

• Siedetään vaan...
        iso V kirjoitti:

Sulilan tarvii nöyrtyä Voittosen edessä, silloin hän on tehnyt parannuksen koko Siionin edessä.
        Voittonen on koko Siion ja vähän enemmänkin.

Voittonen on päässyt Kekkoseksi Kekkosen paikalle. Lähipiiri salaa mokailuja ja suojelee "vanhaa miestä" niin paljon kuin ehtivät. Ihan kaikkea eivät ehdi estää ja sumuttaa, joten "ylilyöntejäkin" sattuu.

KUKAAN ei saa nousta vihaista vanhaa miestä vastaan, tai tulee kosto!

• SRK:ssa ei ongelmia

Olen kyllä samaa mieltä. Maallinen yhdistyshän SRK on, siis organisaatio, jossa asioiden pitää sujsua hyvin jotta rahat riittää ja työtä voidana tehdä.

Myös paikalliset rauhanyhdistykset ovat uskovaisten yhdistyksiä, joka toimii aivan samoin kuin mikä tahansa yhdistys, samoin käytännöllisin periaattein. SRK on näiden yhdistysten keskusyhdistys, aivan samassa tarkoituksessa kuin esim. Suomen urheiluliitto.

Siksi johtokunnan kin pitäisi olla kuin missä hyvänsä yhdistyksessä. Tarvitaan vaihtuvututa ja nuoria mukaan. Olen itse vl ja kyllä sinänsä luotan SRK:hon käytännön toiminnassa. Mutta sen luottamushenkilö-johtoon pitää saada vaihtuvuutta.

• Luottamuksesta

Mitä syitä on luottaa? Tätä olen miettinyt. Että onko mahdollista että ei ole hyvä nyt luottaa?

• Luottamus???????
        Luottamuksesta kirjoitti:

Mitä syitä on luottaa? Tätä olen miettinyt. Että onko mahdollista että ei ole hyvä nyt luottaa?

Kuka helevetti enää SRK:hon luottaa?

Pitää olla todella aivopesty ja sivistymätön ihminen joka luottaa sellaiseen järjestöön, joka jää valehtelusta kiinni kerta toisensa jälkeen.

• rauha rauha ei hätää
        Luottamus??????? kirjoitti:

Kuka helevetti enää SRK:hon luottaa?

Pitää olla todella aivopesty ja sivistymätön ihminen joka luottaa sellaiseen järjestöön, joka jää valehtelusta kiinni kerta toisensa jälkeen.

Kymmenet tuhannet uskovaiset luottavat. SRK:n vuosikokouksessa ei ollut yhtään soraääntä tänäkään vuonna. "Olemme äärimmäisen yksimielisiä."

• Hatusta vedetty!
        rauha rauha ei hätää kirjoitti:

Kymmenet tuhannet uskovaiset luottavat. SRK:n vuosikokouksessa ei ollut yhtään soraääntä tänäkään vuonna. "Olemme äärimmäisen yksimielisiä."

Tästä luottamuksenilmaisusta innostuneena Olavi Voittonen kertoi lehdistölle, etei meillä vl-yhteisössä ole juuri lainkaan pedofiliakaan... 2-4 kertaa vähemmän kui epäuskoisilla!

• Ei juurikaan ole
        Hatusta vedetty! kirjoitti:

Tästä luottamuksenilmaisusta innostuneena Olavi Voittonen kertoi lehdistölle, etei meillä vl-yhteisössä ole juuri lainkaan pedofiliakaan... 2-4 kertaa vähemmän kui epäuskoisilla!

Sitä on aivan minimaalisen vähän. Tosi harvinaista.

• Aivopestylle:
        Ei juurikaan ole kirjoitti:

Kuulehan aivopesty. Tällä hetkellä kiinni jääneiden vl-pedofiilien määrä lähentelee KAHTASATAA! Uhreja on luonnollisesti moninkertainen määrä, kuten tutkija Johanna Hurtig asian ilmaisee.

Missä ovat kehitysvammaiset uhrinne?

• Vihaboikotti!
        Ei juurikaan ole kirjoitti:

Olen samalla linjalla Sinun ja Olavi Voittosen kanssa. Itse asiassa mitään ongelmaa ei edes ole. Muutamat rahanahneet epäuskoiset tyttäret ovat lähteneet häpäisemään isiään ja epäuskoiset sanomalehdet lähteneet kirjoittamaan heidän valheitaan.

• Vielä 18 vuotta?

Olli on ollut puheenjohtajana vasta 8 vuotta, ja olihan Kekkonenkin presidenttinä 26 vuotta, josta noin puolet aivan seniilinä ja muiden varassa, joten onhan Ollilla vielä tavoitetta jäljellä!

• vl-kansa siunaa ne

Olavi ei luovu saavutetuista eduista.

• vierestä katselija

Ja saavutetuista eduista on kiva talostella naapurille.

• Kerralla kuntoon

Jospa hän luopuisi ja tilalle puheenjohtajaksi valittaisiin joku pystyvä vl nainen? Olisko mahdollista?

• Ei nainen sovi?

Ollihan ei luovuta. Ja toisaalta kuka nainen alkaisi rikostensalaajaksi ja hoitokokousjulmuuden vähättelijäksi?

• 4+13

#pystyvä vl nainen? #

voiko naisella olla pystyvä - niin no rinnat tietysti ....

• Late34

Jahas. Minulle on kyllä aikalailla sama onko Olavi Voittonen vaikka 50-vuotta SRK:n puheenjohtajana tai muussa tehtävässä. Pääasia minulle että on uskomassa ja toimii tehtävässään Jumalalle nöyränä oppilaana.

En voi väittää että Olavi V. on luonteenominaisuuksiltaan mikään miellyttävä kaikille, mutta nauttii luottamusta laajasti yhä tänäkin päivänä. Uskovaisena tulee rukoilla että hän jaksaisi hoitaa tehtäviä niin kuin on Jumalan pyhä tahto. Tehtävä ei välttämättä ole mieluisa. Ainakaan itse en ole kiinnostunut tuosta tehtävästä.

• Näin se menee

Vallanhimoinen narsisti ei luovu paikastaan ennenkuin pannaan madonlakki päähän.

• VL-kekkosen aikaa...

Voittosen ja muiden ylikypsien johtajienne vuoksi elätte edelleen 70-lukua. Kekkosen aikaa...

• Anonyymi

Yksikään vapaamuurari ei ole uskovainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksikään vapaamuurari ei ole uskovainen.

Juntusenkaan usko ei ole kohdallaan.
        Kotiin tunkeutumista, ahdistelua, kotirauhan häirintää.
        Voittonen uskoo vapaamuurarijumala luciferiin.
        Mutta sitä ei VL piireissä vääränä pidetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juntusenkaan usko ei ole kohdallaan.
        Kotiin tunkeutumista, ahdistelua, kotirauhan häirintää.
        Voittonen uskoo vapaamuurarijumala luciferiin.
        Mutta sitä ei VL piireissä vääränä pidetä.

Älkää ihmetelkö, että väki vähenee.
        Sudet lammastenvaatteissa sen aiheuttaa.

• Anonyymi
        Näin se menee kirjoitti:

Vallanhimoinen narsisti ei luovu paikastaan ennenkuin pannaan madonlakki päähän.

Pitää varmasti paikkansa. Tuon madonlakin päähän paneminen on kuvaava ja mahtava ilmaisu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää varmasti paikkansa. Tuon madonlakin päähän paneminen on kuvaava ja mahtava ilmaisu.

Mitrs on narsistinen ruumiin sahaus kappaleiksi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1581
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1539
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      100
      1470
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1397
    6. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      21
      1270
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1168
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1051
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1015
    Aihe