onko kellään .............

onko kellään ollut TAVALLISTAsiiliä talvihoidossa ja jos on niin miten ootte tullut mokoman kanssa toimeen.............
mulla on ollut jo 7siiliä kaikkiaan hoidokkina ja ne on ollut kakki ihan erillaisia
ja touhunneet ihan eri juttuja
ja nyt näyttää pahalle et joudun myös ens talveks ottaan pari hoidokkia kun ilmestyivät vasta nyt ja ovat ihan pieniä poikasia varmaan alta 300g molemmat
toivotaan parasta että ehtisivät kasvaa ja lihoa...........

2

143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siilivauva

idiootti se on lailla kielletty pitää siilejä luonnonvaraisia siis: Suomessa luonnonvaraisena elävä eurooppalainensiililaji (Erinaceus europaeus) on eri eläin kuin afrikkalainen kääpiösiili. Luonnonvarainen siili on rauhoitettu eläin, jonka lemmikkinä pitäminen on lailla kielletty. Mikäli haluat luonnonsiiliä jollain lailla hoitaa, voit vaikkapa rakentaa omalle pihallesi siilin talvimajan horrostamiskautta varten ja tarjota luonnonvaraisille siileille ruokaa omalla pihallasi.
      se kuolee talvella jos se ei pääse horrostaa. tai no eriasia on jos se teillä pääsee horrostamaan :)

• siilisiili

siili koulee yli 6asteen pakkasessa ja jos se painaa alle 500g niin sillä ei ole mitää mahdolli suuksia selvitä talvesta hengissä........
      soita mille vain eläinsuojelu ihmiselle niin se käskee moiset ressukst keräileen pois pihapiiristä heti.......loppukesäpoikaset ei osaa rakentaa talvipesää ne vain syö ,syö, ja syö............ja jäävät talven armoille
      mulla ei ole ollut yhtään lemmikki siiliä eikä tule näillä on ihan omat olot koska pahalta näyttää että niitä ressukoita tulee tänäsyksynäkin pari talvea viettämään meille ne on ollut ihan iloisia veikkoja kaikki jatkaneet sukua sun muuta keväsin vapaaksi päästyään vaikka pieninmmät on ollut 210g syksyllä kun olen ne saanut kiinni ja pakkasta oli jo4astetta niin se oli kohmeessa
      niin että ota nyt hyvä ihminen ensin asiasta selvää ja hauku vastasitten toisia idiootiksi............kun et asiasta mitään tiedä..............

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1525
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe