Oletteko huomanneet, että nykyajan nuoret ovat hirveän pitkiä? Ysiluokkalaisista useimmat ovat jo 180 sentin tienoilla, pisimmät ovat lähes 190 cm. Kerran laivalla menin estämään erästä poikaa pelaamasta pelikoneella. Vasta saapuessani pojan luokse tajusin kuinka iso hän oli. Poika katsoi minua ja miestäni alaspäin kuin pikkulapsia. Hän ei kuunnellut yhtään mitä sanoin vaan pelasi vain. Poistuin paikalta häviäjänä kun pelästyin pojan ärähdystä. Suurimman osan nuorista tunnistaa sentään painosta, mutta osa pojista ovat painoltaankin aikuisten miesten kokoa, kuten esimerkiksi tuo laivalla ollut poika. Myöhemmin näin saman pojan Helsingissä. Pojan mukana ollut kaveri oli vielä laivalla nähtyäkin päätä pidempi.
Nykyajan poikien koko?
minimamma1
1
164
Vastaukset
- ettinger
Joo näin taitaa olla olin ite ysin loputtua 191cm sen jälkeen ei enää pituutta tullu kun joku 5cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096