Vieläkö verotoimistoissa on mahdollista varata aika ja mennä sinne virkailijan kanssa täyttämään esim. luovutusvoittoverolaput jotta menevät kerralla oikein?
Verotoimiston asiakaspalvelu?
3
2087
Vastaukset
- <<<
http://www.vero.fi/fi-FI/Tietoa_Verohallinnosta/Yhteystiedot
"Verotoimistot
Verotoimistot ja niiden toimipisteet palvelevat asiakkaita ympäri maan. Toimistojen yhteystiedot ja aukioloajat löydät verotoimistohaulla." - Anonyymi
gryptosta ei vissiin tarvitse maksaa veroa ? olen pelleillyt niillä pari päivää nyt !
olen sairaseläkkellä ,ja minulla ei ole kuin aikaa .harkitsen osakkeisiin sijoittamista ,verot maksetaan siten kun ne varat kotiutetaan ?
tapsa - Anonyymi
Sukulaiseni on töissä verotoimistossa - kysyin häneltä, että voiko verovelvollinen täytättää lomakkeensa verotoimistossa virkalilijan avustuksella - ei kuulemma voi - ehdottomasti kielletty tedä tällaista palvelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041801
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441559
- 1011485
- 791407
- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761188- 691061
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034- 381002