Olen polttanut n.10 kk ja kärsinyt kahdesta keuhkokuumeesta, toisesta keuhkokuumeesta vasta toivun. Miten paljon tupakointi altistaa keuhkokuumeelle? Voisko keuhkokuume johtua tupakasta? Olen nyt vähän kahden vaiheilla, lopettaakko vai ei.. Sillä en halua sairastaa keuhkokuumetta enää lisää.. Auttaisko tupakoinnin lopettaminen paljoa keuhkokuumeeseen? Miten te muut jotka olette kärsineet keuhkokuumeesta, lopetitteko,vai jatkoitteko tupakointia?
keuhkokuume ja tupakointi
no_smoking...?
2
598
Vastaukset
- tyhmä katso peiliin
Älä ihmeessä lopeta tupakointia,kyllä ne keuhkot siihen tottuu . Itse olen AHTAUMASTA eläkkeellä en tupakoi enää
- inha yskä
Tupakoinnin lopetus kannattaa aina! Keuhkuumealttius laskee takuulla,Onko sinulla mahdollisesti astma? Itselläni todettiin astma kun sairastin 1 keuhkuumeen kun se yskä ei loppunut millään..(yöyskä) ja kun on astma sen keuhkokuumeen saa helpommin..minullakin 2 kuuri päälä nyt..tsemmppiä sullekin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022