-10 Yaris uuten 8t väliin

fhra,,,,

-10 Yaris aj21 tkm ja kävin toyotalla uuteen samanlaiseen . Myyjä teki kovan tarjouksen ja sanoi että vaan 8000euroa väliin. Uuden saisi marraskuussa.

Pitääkö joku muu merkki näin hyvin hintansa, kuin toyota.

9

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhg

Mulle tarjottiin mun Yaris 1.3 -08 aj 40tkm, 7000 euron välillä vaihdossa uuteen tulevaan 1.33 Yarikseen automaalilla.

Ajattelin vaihtaa, sillä tuo uusi automaatti kiinnostaa.

Tuo sun saama tarjous ei kuulosta kovin hyvältä.

• 649847923402

180 tkm ajetusta 1,6 varkkucorosta 12 tontsan hyvitys isoon uuteen hundaihin. En silti vaihtanut.

Ruuhkasuomesta muutama sata km ylöspäin korealaisten liikkeissä tojotan hyvityshinnat on ihan toista kuin tojotapuljuissa. Asian voisi esittää niinkin että koreoissa on hinnassa ilmaata.

• Mazdamies.

Mazdasta sain viellä enemmän. 17000 ajettuna vuoden ikäisenä vaidossa uuteen
      1700€ välii, repikää siitä.

• Ne myy alennuksella niitä Japanin säteileviä autoja. Muuten joutuisivat romuttamaan eikä sille romullekaan ole oikein sijoitus paikkaa.

• 8000 euroa

vuosi tipahtaa autosi arvo. Kahden vuoden ikäisenä autosi arvo sama kun romuauton arvo.

• fhra....

Myyjä soitti ja kertoi, että on se niin hyvä kauppa..

Taidan mennä tekemään kaupat. Myyjäkin sanoi, että uusi on aina uusi ja varsinkin toyota.

• v

Mieti nyt oikeesti, kuinka paljon 8000€ on rahaa ja sulla melkein uus ja ajamaton auto...

• Aloittajanläppääääää

Tuon aloitusviestin on oltava läppä.

Itse tein kaksi vuotta vanhemmasta Yariksesta, joka oli ajettu 50tkm lähes samalla lähes samalla välirahalla juuri kaupat.

• alkuper.....
        Aloittajanläppääääää kirjoitti:

Tuon aloitusviestin on oltava läppä.

Itse tein kaksi vuotta vanhemmasta Yariksesta, joka oli ajettu 50tkm lähes samalla lähes samalla välirahalla juuri kaupat.

Kiitos kaikille vastanneille. Teidän innoittamana kyselin muualta vaihtoa ja tilanne muuttui. Halvimman mallin sijaan sain pienemmällä välillä kalleimman malin.
        Tosin toimitus on vasta helmi,maaliskuussa..

Heja Toyota

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3364
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1913
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1896
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1847
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1731
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1429
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1339
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe