Sanokaa rehellisesti mikä näistä olisi hyvä nimi pojalle, ja mikä "huonoin". Mitä näistä nimistä tulee mieleen teille (onko vanhan tai vauvan nimi, liian tavallinen, liian erikoinen yms.) Kertokaa mielipiteenne! :) Onneksi olen vasta 7 kuulla, jotenka aikaa on vielä miettiä.
- Viljo (onko vanhan miehen nimi teistä?)
- Eemil (meidän suosikki)
- Elmeri
- Antton
- Oskar tai Oskari
Pojalle nimi!
7
692
Vastaukset
- nimistä..
"onks Viljoo näkyny...? " -kyseli yks juoppo kossupullo verkkareitten perstaskussa jossain sketsissä 80-luvulla..Muuten ihan hyvä nimi.. Nykyään pojille annetaan niitä vanhemman kansan nimiä myös. Eemil on hyvä!!! Karvakuonoissa oli eno-Elmeri :-) Antton ja oskar tai oskari myös hyviä, ei tuu mitään koomista mieleen :-)
- odottaja2011
Mä arvasin et Viljost tulee toi mieleen :D Mieheni vain sano, et se on jo niin vanha sketsi et tuskinpa vuoden 2011 ikäset lapset sitä ees tietää sitä kouluiäs :) Eemil taitaa olla täl hetkel se kaikkein paras.
- jjjjjjjjj123
musta viljo on ihana nimi :) ja on eemilkin hyvä, mut ite noista ni viljo
- ,jgckhx
Onks Viljoo näkyny? Heti se tulee mieleen, vaikken edes tiedä mistä se on syntynyt. Elmerihän on se piirroshahmo :) Antton kuulostaa venäläiseltä (mikä ei siis ole sen enempää huono kuin hyväkään asia, se vaan kuulostaa). Itse päätyisin Eemiliin (tai todennäköisesti Eemeliin, Vaahteramäki-assosiaatio ei haittaa) tai Oskariin.
- joku...
Mielestäni noi on kaikki ok nimiä, ja nykyäänhän annetaan paljon vanhoja nimiä ;) Viljosta kyllä kieltämättä tulee mieleen se ikivanha sketsivitsi - mutta tuskimpa kovin moni 2000-luvulla syntynyt lapsi muista jotain 1980-luvun juttuja...
- Ulkosuomalainen äiti
HIRVEITÄ NIMIÄ!
Miksi Suomessa on menty tuohon? Jos vanhanaikainen nimi pitää antaa, miks sieltä kaikkein kauheimmasta päästä?! - nomieeeee
Viljo on vanhan miehen nimi.
Antton on ok nimi.
Eemil/ Emil viel mageempii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076