Voiko olla kuumeeton keuhkokuume?

voimaton yskijä

Eli itselläni on nyt viikon verran ollut limaista, hakkaavaa yskää ja välillä tulee oikein kunnon yskänpuuskia, tuntuu että happi loppuu. Limaa irtoaa ja koko ajan köhityttää enemmän tai vähemmän. Minulle ei yleensä kovin helposti nouse kuumetta ja nytkin minulla on vain asteen verran kuumetta yli vähän alle 38. Yskä on tuntunut vain pahenevan joka päivä ja välillä rinnassa tuntuu sellainen "ahdas" olo ja saattaa pistääkin, ei tosin koko ajan. Myös väsyttää koko ajan, puhuessa hengästyttää ym. En polta tupakkaa...

Voisiko siis olla kuumeeton keuhkokuume? Mitä oireita muilla on ollut? Yritin jo perjantaina päästä terkkarillani lääkäriin mutta hoitaja vain nauruskeli että kyllä se muutaman päivän päästä alkaa hellittää ja lepäile vain kotona, ei siis puhettakaan että olisi päästänyt minua lääkärille : /..

4

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap

Eli vähän alle 38 astetta kuumetta piti sanoa :)

• ...

Minulla diagnosoitiin kuumeeton keuhkokuume, jonka pääasiallinen oire oli hengenahdistus lähinnä rasituksessa. Pahimmillaan käveleminen sohvalta jääkaapille pisti puuskuttamaan ihan tosissaan. Näillä oirein lääkäri otatti keuhkokuvan, jossa näkyi jotain epämääräistä sumentumaa...

(tosin myöhemmin tämä diagnoosi osoittautui vääräksi ja syyllinen löytyi rintarangasta)

• kuumeeton keuhkume

kyllä voi itse olen sairastannu
      kuumettoman
      keuhkon kuumeen joka oli sitkas ja pitkä kestoinen kun vielä ei tulehdus arvotkaan noussut vaan näkyi vaan keuhkokuvissa vasta

• Itsellä kuumeeton keuhkokuume ollut päällä vähän toista viikkoa. Nyt alkaa helpottaa, mutta on tosi vaikea arvioida milloin keuhkokuume on "ohi", kun tosiaan kuumetta ei ollut eikä Crp koholla - vain yskää, yskää ja sitten vielä limaista yskää. Nyt täytyy sitten vaan malttaa mieli, ettei ryntää lenkkipolulle ihan vähän aikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe