Ai että osaa olla älyttömiä ihmisiä. No, viime kesänä ku mun kaverit oli pelaamas rantalentis, ni pallo lentiki sit vähän kauemman. Mun kaveri sit meni hakee sen ja ei ois ikinä uskonu,mitä siel kentän ulkopuolel ruohikos oli! Tyhjä lasinen kaljapullo oli rikottu ja se rikkonainen reuna oli jätetty törröttämään heinikkoon ylöspäin...ja mun kamu astu siihen...Se koski tosi paljon ja se jouduttiin ompelemaan. Pari viikkoo mun kamu käveli kepeillä. Sitä vaan et vaik ois miten kännis tahansa ni vois ees vähän aatella..tosi älytöntä!
Haloo ihmiset
Mie vuan
1
1074
Vastaukset
- pelailija
Monesti ollaan kentän laidalta kerätty siruja roskiin ku joku on pullon rikkonut. Siruja löytyy vaikka roskis ei olis kovin kaukana.
Siinä voi käydä ikävästi jos siruihin astuu oikein kunnolla ja aikaa parantumiseen vie todellakin jos joutuu tikkaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337