Osaisiko kukaan neuvoa, miten voisi päästä malliksi, erityisesti näytöksiin ulkomaille? Olen 184cm pitkä, joten Suomen markkinoille todennäköisesti liian pitkä, mutta olen lukenut että ulkomailla näytöksissä tämä olisi hyvä pituus. Olen muutenkin hoikka ja katseenkestävä naamasta. Olen saanut aina kuulla että "sun pitäis olla joku malli" mutta tiedän että Suomessa ei näin pitkiä malleja käytetä kuvauksissa eikä näytöksissä.. Mihinkään huippumallihaussa-ohjelmaan en suostuisi menemään, minusta oma urani on oma asiani enkä kokisi luontevaksi siitä telkkarissa hehkuttaa.
Catwalk-malliksi ulkomaille
samsam145
1
246
Vastaukset
- okwesmlfmsmf
Ei siinä sen kummempaa kuin etsit netistä mallitoimistoja ulkomailla. Osaat varmaan googlettaa modeling agencies ja tarjoat kuviasi ja kansiotasi rohkeasti sopivaksi katsomiisi toimistoihin. Saattaa olla paikallaan jopa pistäytyä paikan päällä ja olla muutenkin todella aktiivinen. Huijareita sun muita kannattaa kuitenkin varoa, sillä jokaisessa bisneksessä on myös niitä mätiä omenia. Onnea matkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295