Oli ainutlaatuinen ja hyvä laulaja. Ei varmasti ole toista eikä tuskin tulekkaan samanlaista laulajaa koskaan. Mielestäni oli paras suomalainen laulaja, olen sitä mieltä ollut kauan. Mites teillä?
Kari oli kunkku!
RIP KARI
3
135
Vastaukset
- Karin fani
Täysin samaamieltä Kari Tapion musikkia jaksaa kuunnella,eikä ole mitään jumpytys paskaa ,mitä nuoriso soitaa .
- ihailijatar...
Olen samaa mieltä, Kari oli aivan ehdoton ykkönen. Onhan sitä ja saa olla toistakin mieltä mutta kyllä Hänen vertaistaan saa odottaa. Hän oli vielä kaiken lisäksi niin sympaattinen.
- aloittaja..
Niinpä. Jostaki kuulin että Kari oli sellainen tyyppi joka rakasti rauhaa eikä halunnu kenellekkään pahaa. Vaikka hän on poissa, niin musiikki elää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327