Hei,
Osaisiko joku kertoa mitä näyttelyissä pitää sisällään Lapsi ja lelukoira osio?
Mitä lapsen pitää tai saa tehdä lelukoiransa kanssa? Minulla olisi kovin innokas 8-vuotias tyttö lelukoiransa kanssa ja hän haluaisi päästä tutustumaan koiranäyttely maailmaan. :)
Kiitokset!
Lapsi ja lelukoira
3
794
Vastaukset
- katsomaan vaan
Menkää katsomaan johonkin näyttelyyn missä tollanen lelu-osio on. Silloin saa parhaiten selville mitä siellä pitää tehdä.
Olen ymmärtänyt, että lapsi-ja lelukoira-osio on tosiaan pikkulapsille , siis alle kouluikäisille.
Ilmeisesti et kuitenkaan tarkoita Junior Handler-kilpailua. JH tapahtuu siis oikeilla rotukoirilla. - 2 koiran omistaja
Missään virallisissa näyttelyissä en ole tuollaista luokaa kuullut,mutta mätsäreissä niitä on monesti.Mätsärit = match show = koirien epävirallinen näyttely,johon voi osallistua kaikenlaiset koirat kokoon,rotuun & väritykseen katsomatta.Eli sekarotuisetkin pääsevät osallistumaan.
- JuniorHandler
Siellä talutetaan lelukoiria kehässä ihan kuin oikeita koiria. Ne kyselee lelujen nimiä ja sellasta. Lopussa valitaan 4 parasta, jotka kilpailee keskenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066