Ongelmana on vesi,mikä tulee vänkärin etuovea avatessa kynnykotelon ja tiivisteen päälle vesisateen jälkeen? Auto on opel astra h 1.8 farkku vm.2005.
Eli,kun avaan oven,nii kynnyskotelon tiiviste on märkä ja joskus ihan vähän kumimattokin.
Vettä tulee vänkärin oven kynnyskotelon päälle.
4
2838
Vastaukset
- 7-15
Sama vika mulla ja saman vuosimallin auto. En ole päässyt jyvälle, että onko kynnyskotelon tai oven alapuolinen tiiviste kuoleentunut vai valuuko se vesi ylhäältä. Tiivisteen päällä on pikku lammikko vettä, joka voi valua sisäpuolelle.
- opel astra 2005
onko sulla nkyny ruostetta kynnykotelon tiivisteen alla takaoven kohdalla? Mulla on selvää ruostetta siinä kohdin.
- Astra4evöö
Vedenerotuskalvo oven sisältä irti/väärässä asennossa tai kaiuttimen kehyksen alapuolen tiiveys vajavainen.
Ja kyllä uskokaa pois, se vesi tulee oven sisältä siihen kynnyslistalle.- helppo vesivika
Tosi helppo korjata(ovipahvi irti).Vesi tulee kaiuttimen tiivisteen välistä,elikkä irti ja liima tai massaväliin.Kannattasi kaikki ovet laittaa samalla. 4-ovessa mene noin 1-2 tuntia.Vesi tulee ovensisältä niin kuin ylempi kirjoitus osoittaa.Pystyy itse tekemään.Länsiauto yhdenoven laitosta velottaisi tunnin työn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015