Sinä Suomi 24 pelle!! Teet pilkkaa sairaassa päässäsi kaikesta!!
Sairaassa päässässi halusinaatioit mielikuvitushahoillasi kaikenlaista kurjuutta palstalle.Olet ainoa kirjoitelija koko S 24 palstalla. Ajatteles asiaa jos ehdit lukea>>
Ihmiset jotka käyttävät tätä palstaa >> Ovat ehkä myös sairaita jotka ajankulukseen hakevat JOTAIN lohdutusta elämäänsä!! Itse koen sen että joskus piipahdan palstalla,etsin jotain elämänlankaa joka minulta sairauteni takia puuttuu>> sitä en täältä löydä. Enkä myöskään kirkko kuulolla palstalta koska sotkeudut joka kesjusteluun.
Toivomus olisi että ajattelisit myöskin muita kanssaihmisiä. Ethän tietenkään voi sitä ymmärtää koska itse istut palstalla 24h/vrk..Olet itsekkin sairas mutta eroi tavalla kuin itse. Narsisti ei kuole ruumiiilisesti vaan nauttii toisten kärsimyksistä.
Kirjoitan tätä sentähden Että ensi yöni voi olla viimeinen.
Toitotan sinulle hyvää loppuelämää ja koita ottaa huomioon muitakin sairaita kanssakullkijoita!!!
Narsismi on sairaus, mutta on muita vieläkin vakavampia sairauksia
Sinulle ei riitä
mikään.
3
228
Vastaukset
- jk
nin on
- puuttinukki
Mahroik >mikään< viesti mennä perille, mut ei se mitään...saitpahan purkaa mieltäsi perin juurin. Sehän on kirjoittamisen tarkoituskin.
Protestanttinen velvollisuuteni työnteon suhteen on tiukka. Netti tai ristikot ovat mielestäni ajanvietettä, jota ei voi harrastaa työaikana. - .
Heh! Hyvää yötä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748