Katsoin joskus lääkärit ohjelmaa (tästä jo kuukausia) ja siellä oli vinkki miten saa häivytettyä selluliittiä esim pepun ala osasta, vinkki oli tämmöinen:
Kun olet suihkussa, hankaa märkiä kahvinpuruja sellu-kohtiin pyörivin liikkein jonkun aikaa ja huuhtele pois.
Itse olen tätä tehnyt jo kuukausia ja parissa viikossa huomaisn eron! :)
Tosin ei varmaankaan sovi jos on isot selluliitti alueet.
Tätä kun jatkaa ja ylläpitää niin pienet selluliitit katoaa :)
Kannattaa kokeilla! :)
Tämän jälkeen tietty pesin itseni suihkusaippualla normaalisti että lähti varmasti kaikki purut pois.
Vinkki pieniin selluihin :)
7
915
Vastaukset
- yritän..
entäs kuivahieronta ja ihon napakka taputtelu...japsit harrastaa ja silä taputtelulla saa esim rinnat kiinteytymään..miksi ei muitakin alueita?..
- Kannattaa kokeilla!
Kannattaa sitä kaikkea kokeilla, mutta itse olen tätä kokeillut ja huomannut sen toimivaksi. Ja tämä nyt oli yksi vinkki.
- sellut weks
Juu! kaikki aseet käyttöön vaan selluliittia vastaan! Hyvä kun tulee uusia ideoita..onkos täällä mineraalisuolaa ihonhoitoon käyttäviä? ..
- kannattaa kokeilla!
Tuosta en olekkaan kuullut, pitäiskö tuonkin auttaa selluihin ja miten sitä käytetään?
- kierrätystä
Harrastin tuota käytettyjen kahvinpurujen hankaamista muutama vuosi sitten vielä ihonkuorintana, mutta kun lopetin kahvin juonnin niin loppui purutkin :)
Mun korealaiset kaverit kans taputtelee aina kosteusvoiteen. En tajunnut, että se auttaa selluunkin! - ;ot 'o
No ainakin niilla puruilla saa putket tukkoon.
- muhkut
Olen ymmärtänyt, että juttu piilee siinä, että ihon pintaverenkierto pitää saada likkeelle. Siis ei ole väliä hierotko sellareita kahvinpuruilla, sokerilla, ihoharjalla- tai vampulla. Kunhan hierot. Saatampa olla väärässäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106