Elikkäs olen kohta 19-vuotias nuori mies ja tällä hetkellä vailla yhtään kaveria. Olen hyvin ujo sosiaalisesti, enkä pysty yksin menemään paikkoihin joista voisi löytyä seuraa. Onnistuin aikanaan löytämään yhden tytön täältä suomi24:stä ja kävin useamman kerran hänen kanssaan lenkillä. Ongelma tuli sitten siinä kun hän olisi ilmeisesti ollut kiinnostunut jostain muustakin kuin kaveruudesta ja tunsin asian mahdottomaksi juuri sillä hetkellä. Niinpä tiemme erosivat. En tiedä miten olisi asian laita nyt, mutta en kuitenkaan halua pitää kiirettä.
Eli löytyisikö täältä ketään suurinpiirtein ikäistäni tyttöä/nuorta naista joka haluaisi tutustua ihan kaverina ainakin aluksi? Toivoisin, että olisit liikunnallinen koska olen itse hyvin innostunut erilaisista urheiluharrastuksista joita ei kylläkään ole mukava aina tehdä yksin. Lenkillä käyn hyvin usein, joka päivä. Jos kuulostaa siltä, että saattaisit haluta tutustua, pistä tähän viestiä niin minä sitten laitan vaikka s-postiosoitteen :)
Kaverityttöä Kuopiosta? :)
Nuorimies_18
1
130
Vastaukset
- =)
Nostelen vain ylemmäksi niin pääsee posti näkyville :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294