Kuinka paljon vedätte päivässä? Olen alkoholisti.
Onko 15 annosta päivässä liikaa?
11
651
Vastaukset
- Eurokosssu
Kyllä sillä promillet saa pidettyä yllä jos pohjat kunnossa, ei siitä känniin tule.. Olen alkoholisti.
- 1+7
Kun vetää 15 päivässä pidemmän aikaa alkaa olemaan kovasti koukussa. Vaikka promillet olisi 1,0 - 1,5 on krapula. Pakko juoda promillet 2 - 3 tienoille jotta saa pidettyä itsensä kasassa. Tätä joka päivä.
- Kylmät kädet
Pitänyt jo kauan aikaa kirjaa juomistani, taloudellisista syistä. Keskimääräisesti 8 keskikaljaa per päivä, mutta kun haluan ottaa kunnon kännin, se on 15-19 kaljaa tyhjään mahaan.
12-15 tuntia laatuaikaa ja lasten ampumispelitkin tuntuu ratkiriemukkailta. - ----
Itse en enää juo, mutta tuli mieleen kaveri, joka veti 1-2 eurokossua joka päivä viikkojen putkia, ja pysyi jonkinlaisessa toimintakunnossakin, mikä ihmetytti. Raittiina ja hiekkaa naamallaan nykyään.
Itselle aina riitti yksi puolen litran kossu. - Nuori lääkäri
17 annosta päivässä on optimaalinen määrä, 24 annosta päivässä maksimi.
- Kylmät kädet
Holy shit olette ilmeisesti melko iso kaveri? 17 menee keviästi, muttei puhettakaan, että seuraavanakin päivänä 17.
Ylihuomenna sitten. - ____
Kylmät kädet kirjoitti:
Holy shit olette ilmeisesti melko iso kaveri? 17 menee keviästi, muttei puhettakaan, että seuraavanakin päivänä 17.
Ylihuomenna sitten.Tuo "nuori lääkäri" on vain kakara tai sen tasoinen, kun aina jankuttaa samaa aivopieruaan
- viinaaliikaa
kyllä voi juoda tuollaiset neljä annosta päivässä. Mutta 12 annosta/pv varmasti on liikaa.
- Anonyymi
12 annosta meinaa 2 sixpackkia. Se nyt ei ole kyllä kovin paljon.
- Anonyymi
Kyllä on se 8-12 olutta päivässä mennyt itellä jo jonkun aikaa. Jos kunnon kännit, niin 14-18.
- Anonyymi
Sitten jos, yleensä kun, tulee jokin maksa- tai haimavika, niin tajuaa itsekin, että tuli otettua liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015