Vuosi sitten vaihdoin firman sisäisesti työpistettä ja palkan olisi pitänyt samalla nousta. Kuinka ollakkaan ei palkankorotusta näkynyt koska esimies ei ollut ilmoittanut työn vaihtumista eteenpäin isommille pomoille.
Tällä viikolla sain esimieheltä allekirjoitettavaksi lomakkeen jossa ilmoitettiin ainoastaan irtisanoutumiseni virasta ja siirtymiseni uuteen virkaan ja päiväys oli 1.10.2011. Päiväyksen olisi pitänyt siis olla 1.10.10. Tiedustelin että miten tämä vaikuttaa palkkaani mutta esimies sanoi ettei palkankorutuksia eikä virkanimikkeen muutoksia voi tehdä takautuvasti.
Luottamusmiehen neuvosta jätin lomakkeen allekirjoittamasta ja maanantaina lupasi selvittää asian. Esimies oli tästä tietenkin loukkaantunut kun en voinut hänen kanssaan asiaa neuvotella vaan menin soittamaan liittoon, yritti vielä vedota että henkilöstö päällikkökin oli hänen kanssaan samaa mieltä mutta lupasi selvittää olisinko voinut saada jonkun köntti summan korvaukseksi, lupasi vielä soittaa saman päivän aikana mutta ei soittoa kuulunut... Miten musta tuntuu että tässä viilataan linssiin ja pahasti, esimies on itse munannut ja peittelee sitä!
Se siitä palkankorotuksesta
onneksi on liitto
2
316
Vastaukset
- .....
Ja minä ihmettelen miksi odotat vuoden ennen kuin kyselet korortuksen perään.
- Vattupää Kakku
Palkkasaatavat vanhentuvat vasta viiden vuoden kuluttua joten sinulla on aikaa vaatia ne takaisin. Vaadit vaikka liiton kautta jos ei muuten onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738