Hei, Hitsi mitä pöllöjä ideoita voikaan saada..ja nyt kysyn täältä, heh.
Eli jos lähettää facebookissa viestin jollekkin ei kaverille niin meneekö se perille? poistin viestin melkein heti sen lähettämisen jälkeen..mutta meniköhän perille..en ole saanut mitään vastausta ja kadun koko viestin lähetystä. Ei siinä mitää maata mullistavaa lukenut mutta silti.. :/ ei hitto. eli kohta: lähetä viesti ja sit valitsee jonku vaikka tuntemattoman vastaanottajan (joka ei ole omalla kaverilistalla). t. pöllö
facebookssa lähetety viestin peruminen/ei kaveri
2
735
Vastaukset
- PPå
Haluaisin kans tietää, että näkeekö sellanen henkilö, joka ei oo mun kaveri, mun lähettämät viestit ihan normaalisti? Vai voiko olla ettei se ikinä niitä huomaakaan jos ne menee jonnekkin eri kansioon tms..?
- ohje ita
Lähetettyä viestiä ei voi perua. Se on mennyt.
to PPå: olipa epämääräinen kysymys. Jos lähetät viestin nimellä, niin hän näkee sen. Kukaan ei näe teidän kahdenkeskisiä viestejä.
Julkiseen jakeluun menevät vain julkisiksi määrittelemäsi seinäkirjoitukset näkyvät kaikille. Eli jos julkaiset seinälläsi tekstiä ja laitat sen julkaisuulaajuudeksi ( maapallon kuva) "Kaikki". Seinälläsi voi olla myös kirjoituksia/ ilmoituksia ja laittaa niille julkaisulaajuudeksi vain tietty joukko tai vain yksi henkilö ( vain minä/ kaverit/ mukautettu=määritä henkilö-t).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309