Sisältää 41 Olavi Virran biisiä joita nähdäkseni EI ole aiemmilla Melhomen levyillä.
Maksoi Prisman viimeviikkoisilla alennuspäivillä 16,96 €, ei paha. Normaalisti 19,95 €.
Yhdessä kappaleessa tekstittäjätyttö sekoilee kuin kännikala mutta muuten asiaa. Ja sävelkorkeuden säätö on levyllä valmiina.
Nyt sitten jonkun "ammattilaisen" kuuluu haukkua Melplayn levyt, mutta eivätpä ainakaan rahasta laittamalla samoja biisejä monelle kokoelmalle kuten moni muu firma tekee.
Noita Finnkaraoken törkeen kalliita 10 kappaleen kokoelmia en lakkaa nauramasta, siitä ei rahastus törkene. Oikeita soittajia ei kuulu juuri sen enempää niilläkään vaan syntikoilla mennään.
Jos haluaa laulaa oikean ison orkesterin päälle, Tangomarkkinat- tangokaraokelevy taitaapi olla ainoa mahdollisuus, vai onko muita?
Aslak päättää tällä erää tähän.
Melhome 15 ilmestynyt
joikhaaja Aslak
0
168
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214