Kaikki katoaa ympäriltä vaikka kuinka kovaa kiinni koittaa pitää. En taida jaksaa enää kauaa...
Kiitos vaan sille ainoalle joka kerran otti kiinni vei korkealle ja pudotti suunnilleen Everestiltä merenpohjaan.... Mennään sitten oikeasti.
En tiedä
7
188
Vastaukset
Jumala on auttanu mua ,kun oli mun elämän pahin tilanne.
Siks kerron tän sulle,kun niin sain kokea aikanaan
...- näin se on...
Ei mitkään satuhemmot elämässä auta! Elämä on yhtä lailla täyttä sontaa, vaikka uskoisi joulupukkiin.
- i believe
näin se on... kirjoitti:
Ei mitkään satuhemmot elämässä auta! Elämä on yhtä lailla täyttä sontaa, vaikka uskoisi joulupukkiin.
Ei Jumala oo satua. On omakohtaista kokemusta ja monet, monet muutkin on apua saaneet.
Jumala on lähellä niitä,joilla on särjetty sydän. - hihhuli_hei
i believe kirjoitti:
Ei Jumala oo satua. On omakohtaista kokemusta ja monet, monet muutkin on apua saaneet.
Jumala on lähellä niitä,joilla on särjetty sydän.Minulla on omakohtaista kokemusta, että mitään jumalaa ei ole olemassa !! Joten älä puhu p...askaa aivopesty.
- x gdxf xg
hihhuli_hei kirjoitti:
Minulla on omakohtaista kokemusta, että mitään jumalaa ei ole olemassa !! Joten älä puhu p...askaa aivopesty.
Kuvaavaa, miten uskonnosta puhuminen nostaa toisilla pintaan aggressiot. Jos ei osaa maltillisesti ja asiallisesti keskustella asioista, se tarkoittaa, että on jotenkin emotionaalisesti asian vanki. Kannattaa ehkä pohtia sitä. Hyökkäävyys on heikkoutta, ei osoitus itsenäisyydestä. Nurkkaan ahdistettu rotta hyökkää. Miksi tunnet olevasi nurkassa, kun joku puhuu uskostaan? Uskonnot ovat inhimillinen osa elämää lähes kaikissa kulttuureissa. Kukaan ei ole osannut todistaa puolesta eikä vastaan, onko olemassa jumalaa. Kvanttifysiikka sanoo, että kaikki materia on lopulta vain energiaa. Ehkä kaikki on illuusiota. Ehkä olemme osa jokain yhtä ja suurta, sinä ja minä ja Mt Everest? Monilla on kokemuksia, jotka ovat vakuuttaneet heidät jostain henkisestä. Toisen kokemuksia et sinä voi poistaa. Omaa kokemusten puutettasi vain voit muuttaa, jos haluat. Sinusta se riippuu. Jokainen uskoo tavallaan. Tyhmä luulee tietävänsä, viisas luulee vähemmän.
- 1818
Se mikä vie varmimmin pohjaan on katkeruus, etenkin jos ankkurina mukana on itsesääli.
Muista että voit aina valita toisin, ei ole pakko olla katkera eikä vajota itsesääliin. - Alu
Turha murehtia, yksinäisyyteen tottuu........mulla on sama tilanne kuin sulla, mutta ei muutakuin pystyyn vaan ja nokka kohti uusia vastoinkäymisiä.
Täytyy aina vaan muistaa, että asioilla on kaksi puolta eli sun kaverit, tutut yms. voi ikävöidä sinua, eivät vaan saa itsestään kiinni että ottaisivat yhteyttä ja sanoisivat sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157