Olenkin jo kyllästynyt Hesepullaan
http://www.taloussanomat.fi/uutinen/2011/09/21/uusi-luksusburgerketju-tulee-suomeen/201113456/243
Uusi luksusburgerketju tulee Suomeen
Carl’s Jr
3
299
Vastaukset
Veikkaan, että hintatasokin on erilainen kuin Mäkillä tai Hesellä, koska ruoat tilataan ja mennään odottamaan pöytään saapuvaksi, sekä raaka-aineet ovat tuoreita. Tuo saattaa olla Memphisin tapainen paikka, jonne mennään kunnolla syömään, eikä yöllisen baarireissun jälkeen tai krapulassa raahauduta.
- Itse palvellut
Eikös näissä "pikahampurilais" paikoissakin tuoda ne hampurilaiset perästä pöytään... nykyään.
Viimeksi tuli ranskalaisetkin perässä, mutta juoman sai heti, kun otti itse hanasta...
- pettymys :(
Eipä ole näkynyt, taisi jäädä tämänkin tulematta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111