Luotettava pariskunta (vakituisesti työssäkäyvä ja opiskelija) etsii hyväkuntoista kaksiota tai kolmiota Riihimäeltä - mielellään rauhalliselta asuinalueelta, ei aivan keskustasta. Meillä on aikuinen hyväkäytöksinen ja siisti, kerrostaloasumiseen tottunut pienikokoinen koira, joten otamme huomioon ainoastaan asunnot, joihin lemmikin tuominen on sallittua.
Vuokra mielellään 500-700 euroa kuukaudessa, asunnon koosta, kunnosta ja sijainnista riippuen.
Yhteydenotot:
Iina Niskanen
p. 045 3186264
iina.niskanen@gmail.com
Halutaan vuokrata asunto Riihimäeltä
kotihaussa
2
469
Vastaukset
- kotihaussa
Asunnon tarvitsisimme viimeistään vuodenvaihteessa, 1.1. mennessä.
- riksuun
Riihimäki, Ilomäki kaksio 58,5 m2 rauhallinen seutu. vapautuu 3.12 (loppusiivous viikonloppuna). Nykyinen vuokralainen näyttää asuntoa sovittava aika. Vuokra 620€. Minulla on ilmoitus Tori.fi palstalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882