30 varjo-miitti Suomenlinnassa
Jottei vain pääse syntymään mitään aukkoja lukuisien miittien väliin, on aika tökätä Tsadinmiitti tuohon väliin. Eli, 17.7 miitti Suomenlinnassa, asu vapaa, tiedossa mukavaa ja hulvatonta yhdessäoloa nestemäisellä linjalla, pallonpotkintaa, lankun viskontaa tms kevyttä yhteistekemistä.
Omat kosteat eväät mukaan, saa tuoda myös suolasta pikku purtavaa. Tapaaminen Suomenlinnan (hkl:n) lautan lähtöpaikalla Kauppatorin rannassa klo 16.00.
Samaan aikaan muuten Tuska Open Air Metal Festival Kaisaniemessä, tiedoksi niille jotka mahdollisesti liittyvät seuraamme pk-seudun ulkopuolelta tai haluavat kenties napata 2 kärpästä yhdellä iskulla.Lisätietoja ko. festareista lippupalvelusta (http://www1.ticketservicefinland.fi/EventList?eventSubGroupId=FIN5600.807896).
Mahd. majoituksesta saat lisätietoa mailitse, samoin ehdotuksia, moitteita ja lisäinfoa, missä rymyämme itse saarella, jos tulet jälkeenpäin, saat mailaamalla varjomiitti@suomi24.fi
Huom. säävaraus! Jos vettä sataa ja/tai on kylmä.. miitti siirtyy sisätiloihin Zetoriin alkaen klo 19.00! Toivottavasti näin ei kuitenkaan tule käymään.
Ei kun messiin ja bailaamaan;=)
Kattimus, Yoda ja muut murmelit
30+ varjo-miitti Suomenlinnassa
10
2143
Vastaukset
- Lentäväjusteeri
Justeeri tulee ehkä kun ekaks selvii tästä laivareisusta......
- Katti vielä
selvennyksenä vielä siis:
Viimeinen lautta Suomenlinnasta lähtee takaisin 2 aikaan yöllä, eli, jos ilma on lämmin, jatkopaikka ja aika päätetään vasta siellä. Eli elekää Zetoriin menkö jos ilma on hieno vaan pistäkää meiliä että saatte yhteys/lisätietoja, jos tulette myöhemmin:=)
Ja allakkaan se merkintä 17.7 ettei unohdu; muistutellaan kyllä vielä asiasta täällä lähempänä sitä h-hetkeä. - Cesar
Ensimmäinen miitti mihin saattas olla mahdollista osallistuakkin. Suokissa ei oo tullukkaan varmaan kymmeneen vuoteen oltua, eli vois ollakin ihan nastaa ottaa vähän olusta rantakallioilla...
mietitään... - Yoda
Se kun ei haluu että mä pidän vapaan viikonlopun vaan vaatii että olen töissä tuolloin, kyllä nyt sapettaa
- nadiab
Muih =))) Tottakai molempiin Helsingin päässä oleviin miitteihin tulen, jos ei ole pää kainalossa tai yllättäviä menoja tai rahapulaa sillon. (rahapula) on kyllä aina *wrn*, mutta täysillä vaan mukaan bailaamaan =)))) T.nadi
- Kattimus
Laiska olen ollut vastailemaan täällä mutta tässä nyt sellanen yhteisvastaus:=)
Jeps, tosi kivaa että tuutte mukaan Suomenlinnan miittiin, pidetään peukut ylhäällä että ilma on sitten hieno:=)Tunneleihinhan nyt pääsee pikkusadetta karkuun..*virn*
Onneks on halvempaa omia juomia juoda ulkosalla kuin olla kapakissa.. ja jos ne juomat jostain syystä pääsee loppuun kesken on Suomenlinnassa stadin paras terassi [mainoskatko] -että ei kun menoks vaan ja kaikki mukaan;=))))
- Cesar
...ei muutakuin pussikal.. ööh... virvokkeet mukaan ja menoks. En tiedä ehdinkö siihen klo 16 lauttaan, mutta viimestään perässä tullaan...
- Kattimus
Ollaan siellä Kustaanmiekan päässä jossain Valhallaa vastapäätä... kyllä meidät löytää:=)
Ilmatkin näyttää selkenevän, la puolipilvistä mutta su jo 24c ja aurinkoa (jos nyt ennustuksia on uskominen) joten 1 1= ilmat paranee iltaa kohti.
Taskulamput, pikkupurtavaa ja JUOMAA siis mukaan, kaikki ovat tervetulleita!:=) - Cesar
Kattimus kirjoitti:
Ollaan siellä Kustaanmiekan päässä jossain Valhallaa vastapäätä... kyllä meidät löytää:=)
Ilmatkin näyttää selkenevän, la puolipilvistä mutta su jo 24c ja aurinkoa (jos nyt ennustuksia on uskominen) joten 1 1= ilmat paranee iltaa kohti.
Taskulamput, pikkupurtavaa ja JUOMAA siis mukaan, kaikki ovat tervetulleita!:=)Mitä ihmettä niillä tekee....
Mua ei ainakaan niihin tunneleihin saa :D - Kattimus
Cesar kirjoitti:
Mitä ihmettä niillä tekee....
Mua ei ainakaan niihin tunneleihin saa :DNo katotaan sitä sitten siellä;=)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229