Kellään kokemusta TE Teho Europe Ltd Oy myyntityöstä Espanjassa?

tietoa janoava

paikka sijaistee benalmadenassa. Millaista palkkaa maksavat? tuleeko palkat ajoissa?¨ onko tuotteet helppo myydä yrityksille?

mitä kyseinen firma myy yleensä yrityksille?

vastailkaa. en halua kuulla että "kaikki espanjan puhelinmyyntifirmat ovat kusetusta", vaan haluan faktatietoa asiasta yksityiskohtasesti! elikkäs faktaa tiskiin, ei kuulopuheita ja epäilyjä vaan konkreettisia kokemuksia =)

4

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuuuulia

Itse kävin kyseisen firman haastattelussa tampereella ja siellä sanottiin että ensiksi ollaan suomen toimistossa n. 3kk, jonka jälkeen MAHDOLLISESTI voi päästä siirtymään espanjaan. Sovittiin jo haastattelijan kanssa mitä tuotetta menen myymään ja hän lupasi soittaa viikon päästä uudelleen kertoakseen aloituspäivän.. Soittoa ei ikinä kuulunut! Tästä haastattelusta on nyt noin vuosi aikaa.. Muuta en valitettavasti kyseisestä firmasta osaa sanoa.

• tietoa janoava

Kiitos vastauksesta!

Myyntihommia kyllä riittää aina espanjassa (kuin suomessakin) ja olen itse jopa joskus siellä myyntihommissa ollut. Tiedän että Espanjassa on paljo firmoja jotka maksavat palkkaa miten sattuun ja saatat menettää työpaikan tuostavaan yms.

mutta kumma kyllä jos eivät ole ottaneet yhteyttä jos kerran työntekijää hakevat. itse olisin tuossa vaiheessa tiedustellut työpaikasta.

Mitä tuotetta sovit myyntiin? puhuivatko palkasta mitä tasoa? pohjapalkka? provisio? seki mitä ne lupaa kertoo aika paljon firman luotettavuudesta, sen olen huomannut..

• 1/,!

Kannattaa olla tarkkana jos yritys rekryää koko ajan niin Espanjassa kertoo siitä että jotain on pahasti vialla. Selvitä onko yrityksellä kaikki kunnossa ettei sitten kun Espanjaan lähdet niin käy pahasti.

• Teemuee

Hellou.

Hyviä vinkkejä, kannattaa olla tarkkana näistä yrityksistä, sekaan mahtuu monenlaista. Mutta kannattaa myös vähän suodattaa mitä kaikkea täällä kirjoitellaan.

Parhaan kuvan saat kun tulet haastatteluun (: eiköhän silloin selviä onko homma just sulle sopivaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3384
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1857
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe