paikka sijaistee benalmadenassa. Millaista palkkaa maksavat? tuleeko palkat ajoissa?¨ onko tuotteet helppo myydä yrityksille?
mitä kyseinen firma myy yleensä yrityksille?
vastailkaa. en halua kuulla että "kaikki espanjan puhelinmyyntifirmat ovat kusetusta", vaan haluan faktatietoa asiasta yksityiskohtasesti! elikkäs faktaa tiskiin, ei kuulopuheita ja epäilyjä vaan konkreettisia kokemuksia =)
Kellään kokemusta TE Teho Europe Ltd Oy myyntityöstä Espanjassa?
4
478
Vastaukset
- juuuuulia
Itse kävin kyseisen firman haastattelussa tampereella ja siellä sanottiin että ensiksi ollaan suomen toimistossa n. 3kk, jonka jälkeen MAHDOLLISESTI voi päästä siirtymään espanjaan. Sovittiin jo haastattelijan kanssa mitä tuotetta menen myymään ja hän lupasi soittaa viikon päästä uudelleen kertoakseen aloituspäivän.. Soittoa ei ikinä kuulunut! Tästä haastattelusta on nyt noin vuosi aikaa.. Muuta en valitettavasti kyseisestä firmasta osaa sanoa.
- tietoa janoava
Kiitos vastauksesta!
Myyntihommia kyllä riittää aina espanjassa (kuin suomessakin) ja olen itse jopa joskus siellä myyntihommissa ollut. Tiedän että Espanjassa on paljo firmoja jotka maksavat palkkaa miten sattuun ja saatat menettää työpaikan tuostavaan yms.
mutta kumma kyllä jos eivät ole ottaneet yhteyttä jos kerran työntekijää hakevat. itse olisin tuossa vaiheessa tiedustellut työpaikasta.
Mitä tuotetta sovit myyntiin? puhuivatko palkasta mitä tasoa? pohjapalkka? provisio? seki mitä ne lupaa kertoo aika paljon firman luotettavuudesta, sen olen huomannut..
- 1/,!
Kannattaa olla tarkkana jos yritys rekryää koko ajan niin Espanjassa kertoo siitä että jotain on pahasti vialla. Selvitä onko yrityksellä kaikki kunnossa ettei sitten kun Espanjaan lähdet niin käy pahasti.
- Teemuee
Hellou.
Hyviä vinkkejä, kannattaa olla tarkkana näistä yrityksistä, sekaan mahtuu monenlaista. Mutta kannattaa myös vähän suodattaa mitä kaikkea täällä kirjoitellaan.
Parhaan kuvan saat kun tulet haastatteluun (: eiköhän silloin selviä onko homma just sulle sopivaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337