Lähdin aikaisin liikenteeseen tämän kauden osalta, ja hommasin viikonloppuna vuosien jälkeen uuden burtonin lautasetin! :) Mutta nyt alkoi mietityttämään myikö kauppias minulle oikean kokoisen laudan? Olen 183cm pitkä ja kauppias myi minulle 158cm laudan (pituus riittää leuan alle). Kerroin kauppiaalle lautailleeni vuosia sitten suhteellisen paljon ja hakusessa minulla olikin freestyle-lankku. Tarkoitus ei ole laskea perus freeridea, vaan enemmänkin jibbailua rinteessä. Mitenkä on, onko lankku jo liian pieni, vai meneekö käyttötarkoitukseeni? Kauppias oli kyllä kovin tietäväisen oloinen, eli nähtävästi oli melkoisesti kokemusta lajista. Uskoisin, että ei vahingossa tuon pituista lautaa minulle myynyt. Lähti asia arvelluttamaan, kun aloin tuossa lueskelemaan, että normi pituus laudalle olisi leuan ja nenän välissä.
Ostin laudan, sainko oikean kokoisen?
Jabi88
1
163
Vastaukset
- sopivalta vaikuttaa
Kuulostaa ihan oikean pituiselta tuohon käyttöön.
Itse lasken sitä "peruslaskua" ilman kikkailuja, ja pituutta ruhollani 180cm ja lauta 163cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209