Hei. Aloitan pyytämällä anteeksi huonosta kielenkäytöstä - suomea ei ole äidinkieleni :)
Haluaisin vain kysyä jos joku tietää mitä on tapahtunut wicca.fi-sivuille, ja wiccafoorumille? Olen odottanut kesän alusta että pääsisin foorumille sisään, mutta mitään ei ole tapahtunut. Nyt todennäköisesti koko wicca-fi-sivu on hävinnyt...
Missä te muut wiccat keskustelette netissä? Pakanaverkon foorumissa? Muualla?
Wicca.fi?
Linnaliis
3
516
Vastaukset
- yksinäinen olio
Niin, kun en ole ollenkaan facebookissa, missä sivuilla voin keskustella muitten kanssa? Kaikki ovat kadonneet jonnekin eli minne olette itsenne taikoneet?
t. yksinäinen olio Pakanaverkko on erinomainen paikka, jonne itse en tosin vielä kuulu.
Kirjeenvaihto muiden Wiccojen kanssa on oiva tapa pitää yhteyttä muihin Wiccoihin vanhan aikaisella tavalla :)
Itselläni on 2 wiccaa kirjekaverina, ja se on enemmän kuin täydellistä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327