Lueskelin netistä lentoemänniksi opiskelevien tarvitsevan jossain vaiheessa koulutustaan Mini-Anne nukkea. Minulla olisi myynnissä kyseinen tuote, kerran avattuna, ja katsottuna, mutta täysin käyttämättömänä! Hp olisi 30e, maksavat tietääkseni normaalisti noin 45e.
Jätä yhteystietosi niin otan yhteyttä! :) Anne löytyy Helsingistä, mutta posti on tietenkin myös vaihtoehto!
Myydään Mini-Anne
MalHol
3
252
Vastaukset
- kukkeliskuu11
Ei kait kukaan ihan oikeesti oo ittellensä ostanu omaa nukkea. Kyllä sillä kurssilla harjoitellaan ennen ku pitää osata. Vai ootko pölliny sen jostain firmasta?
- anne not barbara
Finnairin kurssilla piti olla oma nukke ja juuri tuo mini-Anne (käsittää pään ja rintalastan). Samoin kurssilla suoritettiin EA1. Jos ei siitä päässyt läpi, et läpäissyt kurssia. Minulla on myös mini-Anne ja siitä on ollut hyötyä kurssin jälkeenkin: nyt varhaisteini-ikäiset lapseni osaavat elvytyksen perusalkeet, kiitos mukana tulleen selkeän videon.
- pimpim!
Mini-Anne on kyllä loistava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239