Ohjeessa lukee että se kestää 20 minuuttia. En uskalla ajella noin isoja romppuja huonolla koneellani. Eikö tulostin ala toimia ilman tuota?
Ostin tulostimen, pitääkö asennus-cd aina ajaa?
7
179
Vastaukset
- Zzzap!
Tässä tulostin lähti toimimaan ilman ylimääräisiä kommervenkkejä. Piti vain kytkeä USB-johto tulostimen ja tietokoneen väliin.
Se voi toimia tai voi olla toimimatta, noilla lähtötiedoilla ei pysty tarkempaa vastausta antamaan.- apapap
No mitä se cd tekee? Ei kai laite tarvi mitään muuta kuin ajurit, ja eikös ne voi imuroida laitten valmistajan kotisivulta? Canon mustesuihku
- ei tarvi
Kyllä tulostimet toimivat yleensä kun USB-johdon laittaa koneeseen kiinni.
>En uskalla ajella noin isoja romppuja huonolla koneellani.
Anteeksi... mitäh?Yleensä tulostimien ohjelmat näyttävät esimerkiksi että onko tulostimessa jotakin vikaa tai että onko muste lopussa/täynnä.
Olisit kertonut, mikä käyttöjärjestelmä koneessasi on?
XP ja siitä uudemmissa riittää, kun laitat tulostimen USB-johdon koneeseen, niin ajurit asentuvat. Peruskäytössä pärjää näinkin.- Ruupen
Aina kannattaa ajajaa Keravan Alkoon,sieltä saa neuvoa antavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481