Onko kukaan saanut kamera tolppien hälytys suuntaa toimimaan?
Itse olen kokeillut vaikka mitä, mitä nyt netistä on löytynyt.
Mutta ei ole onnistunut.
Aina vaan hälyyttää molemmista suunnista tai sitten ei ollenkaan.
Kuitenkin tolppien hälytys suunta on mahdollista vain yhteenkin suuntaan.
Onhan se Cyclopsinkin kameratolppa tehty niin että se hälyyttää vain yhdestä suunnasta.
Nuvi 200 Kameratolpat
NUVI 200
2
186
Vastaukset
- nuvi200.,...
Tämä on Garminin omistama patentti, ja laillisesti niitä ei voi laittaa muiden kameratiedostoihin. Minä teen niin että kun hälyttää, n.200m ennen kameraa, alan tähystää kameraa ja samalla tarkistan ettei mennä ylinopeutta. Toinen vaihtoehto on zoomata kuvaa niin suureksi että kartalta erottaa kummalla puolen tietä kamera sijaitsee.
- Typerää touhua
Typerää touhua. Ei tarvitse pelätä kameroita, kun ajaa aina nopeusrajoitusten mukaan. Voi v**tu teitä s**ta**n silmänpalvojia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337