Pikkuveli kertoi että oli ollut kutsuinnoissa sama upseeri kai kun itselläkin: Kaapro, oli kapteeni minun aikoina, nyt ilmeisesti majuri, Ahonen oli toinen minun aikana.
Kävi vaan harmittavasti niin että ei päästy armeijaan kumpikaan elämä vei erisuuntiin, pikkuveli kun.. automaalausta ja sun muita niin astma tullut jne.
Mutta sanon silti että elämä on kovettanut metsästäjien kanssa kovaan maanpuolustukseen ilman alokasten aloitteluakin..
Pikkuveli sanoi että joo Kaapro olikin hyvä äijä.
Tosiaan minä olin Sachs-Dollmar -ison sahan kanssa ja vesuri toisessa kädessä metsässä, vielä sellaista rämettä, että vaikeaa sahata niitä puita poikki kun vetistä ja havuja täynnä maasto..
Veljen kanssa oltiin auttamassa vanhuksia rankametässä.
olimukavaauttaaisiä
2
149
Vastaukset
- olimukavaauttaaisiä
Veikkaan että monikaan nykynuorisosta ei noihin hommiin lähde..
- seikkailuataassinäns
..sellainen iso puu oli, kun raivaus-kone mennyt, oli jättimäinen iso pihjaja kaatunut kokonaan, saa tehtyä komeita puutöitäkin tuollaisesta jos pihjajaa tarvitsee.
Isä sanoi että joo: puiden kaatamisesta ei ole ollut mitään puhetta isännän puista vain rankojen raivaamisesta, mutta oli kaatunut juuriltaan kokonaan niin voi ottaa, mutta saatana painaa tuollainen iso pihlaja vähän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728