Hei!
Olemme kolmihenkinen perhe (lapsi reilu 2v.)ja aikomuksena olisi lähteä elokuun lopulla Turkkiin, joko Marmarikseen tai Icmeleriin. Kokemusta Marmariksesta on, sinkkuajoilta, mutta miten soveltuu pienen lapsen kanssa? Olisiko Icmeler parempi vaihtoehto?
Entä onko kenelläkään kokemusta Finnmatkojen Örenistä (Icmeler) tai Club Portobellosta (Marmaris)? Mitä huoneistohotellia suosittelisit meille?
Icmeler vai Marmaris?
7
1791
Vastaukset
- ssr
Itse henkilökohtaisesti pidän Marmarista parempana, mutta pienen lapsen kanssa rauhallinen ja kooltaan ja väkiluvultaan pienempi Icmeler voisi olla parempi. Kummassakin tulette varmasti pärjäämään kuitenkin hyvin, ja lomastanne tulee todennäköisesti erittäin onnistunut! Jos päädytte hiljaisempaan Icmeleriin, ja kaipaatte vähän menoa, voitte tietenkin hypätä taksiveneeseen tai dolmukseen ja poiketa Marmariksella. Club Portobellossa olen vain käväissyt siellä alakerrassa allasosastolla, aika suuri, mutta vaikutti ihan hyvältä paikalta.
- Sanna
Menkää ehdottomasti pikkuisten kanssa Icmeleriin.
- juuri ollut
Hei, olimme juuri toukokuun lopulla viikon matkalla Icmelerissä 8 kuukaden ikäisen vauvamme kanssa. Omasta mielestä suosittelen ehdottomasti icmeleriä perhematkailuun. Olimme itse Sun Blue hotellissa, joka oli meidän mielestä viihtyisä. Ören sijaitsi siinä ihan vieressä ja näytti sekin ihan mukavan näköiseltä hotellilta. Siitä on juuri sopiva matka rannalle että keskustaan. Ainakin meille icmelerissä oli tarpeeksi ostomahdollisuuksia ja ruokapaikkoja. Kävimme kerran Marmariksessa ja se riitti. Siellä oli jotenkin paljon meluisampaa ja liikennettä niin paljon enemmän. Icmelerissä on parempi ranta, puhtaampaa ja rauhallisempaa. Viikoksi ihan tarpeeksi nähtävää lapsiperheille. Luulin että Turkkilaiset ovat hulluina vaaleisiin naisiin mutta nehän ovatkin hulluina pikku lapsiin :) muutekin sai todella ystävällistä palvelua ja jaksoivat olla viihdyttämässä meidän pikku vesseliä. Oikein hauskaa ja aurinkoista lomaa!!!
- Kateellisena seurannut
Näin "mummoiässä" turkkilaisten miesten elämänmenoa seuranneena (huom! vain seuranneena!),olen ehdottomasti sitä mieltä ,että menettepä minnne päin tahansa Turkkia,niin saatte varautua,että hotellissa ja kaupoissa saatte parasta palvelua,jos mukananne on lapsi.Turkkilaiset miehet ovat tosi lapsirakkaita ja näyttävät tunteensa ja suorastaan palvovat lapsia! Icmeler on parempi vaihtoehto lapsiperheille ja eiväthän isä ja äitikään jaksa "hillua" öitä -eihän? -Lapsi kaiken muun edelle,toivon niin.
- Mami
Moi! Olimme juuri Marmariksella, nuorin lapsemme 1,5 v. Hyvä paikka, ei mitään huonoa.
Piipahdimme Icmelerissä, joka pienen pieni paikka. Varmaan hyvä sekin. . . - maizu
Olin just kesäkuun alussa marmariksella club portobellossa. todella hyvä hotelli, isot uima-allas alueet ja mukava henkilökunta!!soveltuu hývin lapsiperheelle!!icmeler pieni paikka sinne kannattee mennä jos haluaa olla aika rauhassa ja siellä ei paljoa ole..marmaris on parempi!!
- bayan
mielestäni ehkä icmeler on parempi vaihtoehto lapsien kanssa :) ja kaikki muut hotellit finnmatkoilta on varmasti todella hyviä mutta itse tulin juuri kahden viikon matkalta icmeleristä ja yövyn ince nimisessä huoneistohotellissa ja siellä palvelu oli todella huonoa joten sitä hotellia kannattaa välttää ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748