Itkin koko lääkäri ajan. Olin todella ymmärtäväinen, nuori nais lääkäri. Sanoi ettei ole ihan varma mihin minua lähteen ohjaamaan, mutta hän keskustelee muiden lääkärien kanssa ja miettivät yhdessä minne ohjaavat minut. Lupasi soittaa tämänpäivän aikana ja kertoa. Alustavasti puhui psykiatrisesta poliklinikasta. Toivon todella saavani apua ja jos pääsen juttelemaan psykiatrille, niin toivon että kyseessä olisi syömishäiriöistä tietävä....saas nähdä. Millaisia kokemuksia teillä BED.in hoidosta? Itse asun Tampereella, ja käsittääkseni täällä ei nyt mitään huippuosaamista ole?
Hain apua Bediin. tulin juuri lääkäriltä.
ahmija
0
379
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319