Sviitti poreammeella

Tallinnasta

Onko teillä kokemuksia Tallinnan hotelleista, joissa huoneessa olisi
poreamme ? Mikä hotelli hinta-laatu suhteeltaan paras ? Onko näissä huoneissa myös oma sauna ?
Kaikki tiedot tervetulleita ! Kiitokset etukäteen.

5

2010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Mikset itse etsi Booking comista huoneita, joissa on kyseiset asiat. Lisäksi laajat asiakasarviot, joten pääset ihan ite päättemään, "mikä on paras".

• ksusha

joopa joo kannattaa katsoa sekä hintaseurannan että bookingin sivut, vaihtelua on kummasti sekä saatavuudessa että hinnoissa, peruutusehdoissa ym. suuntaan jos toiseen. paras aika varata hotelli on pari- kolme viikkoa ennen matkaa hinnan puolesta. ihan viime hetkelläkin voi saada edullisen hotellin mutta pieni riski ilman jäämisestä on ainakin kesällä.
      tähetornissa ainakin taisi olla iso sviitti kaikilla herkuilla, ei mikään halpa varmaan, en ihan tarkkaan muista. hotellilla on kyllä omat sivut.
      hinta- laatu on venyvä käsite. joku arvostaa neljää tähteä, itse en menisi moisiin enää kirveelläkään. vastaavasti halvalla saa halpaa. itse olen vain nukkumassa hotellilla, tärkeintä onkin sijainti, siisteys ja kohtalainen aamiainen.
      jos oleilisin ihan keskikaupungilla ja ilman autoa matkassa niin nordic forum olisi meikäläisen mesta.

• 0,5 tallinnalainen

Viimsi SPA on kaksi sviittiä, toisessa on sauna ja toisessä poreallas. Hinnat aika kovat. Olen itse ollut tuossa saunallisessa, mutta sauna oli pettymys. Hintaa toki kuulu myös SPAn käyttö.

Muuten hotelli on tavallisen hyvätasoinen.

On noita poreammellisia monessa muussakin paikassa, mutta kokemuksia niistä hotelleista ei ole.

• huono.kokemus

Nordic Forum hotellissa on tallinnan huonoin hinta laatu suhde, rahastaa kyllä osataan, mutta asiakas on kuin kidutuskammiossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe