Olen aikeissa ostaa Jeep compassin (2006-07) ja kyselisinkin, että mikä mahtaa olla jakopään vaihtoväli vai onko jopa ketjulla? Ja jakopään vaihtohintaa jos se hihnalla on.
Mitä muuta kannattaisi huomioda 100tkm ajetussa ko autossa (perusvikoja)?
Kysymyksiä compassista
6
4997
Vastaukset
- grandcherokee
ja mistähän moottorista mahtaa olla kysymys ?
2.4 litranen bensa moottori on jakoketjulla,ei vaihtoväliä.
2 litranen diesel (volkkarin kone) jakopää on hihnalla,vaihtovälistä tai hinnasta ei mulla ole tietoa. - Minullakin mielessä
2 litrasessa sport mallissa myös ketju.
TESTATTU ON
Tiedoksi että mainoksissa luvattua luvattua maantiekulutusta 6,1 l /100km
minun tapaksessa tämmöseen kulutukseen en pääsyt vaan meni 8,7 l / 100km - compassico
2,4 litranen bensakone automaattilaatikolla hakusessa
- Compass124456
Omassa 2.4 CRD Limited 2006 on jakopää on kyllä hihnalla.
- Jeepcombass
Minua myös kiinostaa vaihtoväli, autolla ajettu 150 ti?
- Jeepisti-
JEEP COMPASS, 2007, Maastoauto
2,4 CVT Limited omakohtainen käyttökokemus on monen muun merkin jälkeen erittäin positiivinen.
Yhdistelmällä bensakone-automaattivaihteet-neliveto ihanteellinen käyttöauto. Hyvä ajettava ja vankan tuntuinen auto joka lisäksi on hyvännäköinen. CVT portaaton automaatti toimii kuin unelma ja koneessa riittää normaalikäyttöön tehoa ja vääntöä. Nahkapenkit on ainoa miinus talvella hieman hitaiden penkinlämmittimien takia. Suosittelen autoa kokonaisuudessaan ehdottomasti kaikille teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768