haluan nyt korjata pari asiaa, jotka terveet ihmiset luulevat olevan normaalia.
1. jos ihminen on negatiivinen, niin sille on olemassa syy: turvattomuus
2. ihminen ei itse vaikuta siihen tuleeko hänelle huono onni, mitkään ihmisen teot eivät valitettavasti ehkäise pahoja sairauksia, onnettomuuksia eivätkä takaa onnea
3. periaatteessa me kaikki ihmiset olemme samanlaisia, vain tapahtumat, elinympäristö muokkaavat meistä semmosia kuin näymme ympäristössä ja käyttäydymme
4. onnellisuus ei ole koskaan ansaittua se on tuurista kiinni
kuka saa olla iloinen?
4
99
Vastaukset
- JK
KUKA TAHANSA
1. Tämä on tosi. Tiedän sen omalta kohdaltani.
2. Ihminen voi hiukan muuttaa "kohtaloaan" pitkäjänteisellä, omaehtoisella psyykenmuokkausohjelmalla. Jopa säännöllinen, fyysinen kotitreenaus voi muuttaa myös henkistä tilaa ja oloa paremmaksi.
3. Näinpä. Suurin piirtein.
4. "Onnellisuudelle" annan piut paut, hyvä henkinen tasapainoinen tila riittää. Siihen voi tietyin ehdoin itse paljon vaikuttaa.
Vuodessa on n.365 itsensä kehittämispäivää. Kun tästä harrastuksesta pääsee 'jyvälle', kaiken sopivan luppoajan voi käyttää tähän.
Tällaiseksi miellän mm. pakollisen jonottamisajan kassoilla, autoillessa, ulkoillessa jne.- henriks ijas
samaa mieltä' tuosta asiasta että itsensä kehittäminen ja pelkotilojen esto ynnä muut että saa itsensä hyvälle päälle.
- vapaudenkaipuu
Olen nuista asioista aikalailla eri mieltä.
Ykkösessä en ole ihan varma, mitä haet sanalla turvattomuus. Negatiivisuden yhistäisin nimittäin enemminki epävarmuuteen ja huonoon itsetuntoon..
Kakkosesta olen aika paljonkin erimieltä. Ihminen voi vaikuttaa terveydentilaansa ajatuksillaan, elämäntavoillaan jne. Lumelääkkeet mm. perustuu siihen, että jos ihminen uskoo voivansa parantua, niin usein myös käy. Luulen, että myös ihmeparantumiset vakavista sairauksista johtuu ihmisen uskosta siihen, että se on mahdollista. Ihmisen mieli on vahvempi kuin monet kuvitteleekaan. Monet onnistumiset ja epäonnistumisetkin on kiinni pelkästään asenteesta. Samoin menestys, lahjakkuus..
Kolmonen on ainakin osittain totta. Monet ominaisuudet on kuitenkin periytyviä. Ympäristö kuitenkin vahvistaa ja heikentää perimän vaikutuksia. Ja on toki monia asioita, joita vain ympäristö muokkaa.
Neljä. Onnellisuus ei ole kiinni tuurista. Onnellisuus on asioiden hyväksymistä sellaisena kuin ne ovat. Onni ei tule lottovoitosta, rakkaudesta, hyvästä palkasta... Onni löytyy ihmisen sisältä, asenteista ja ajatusmalleista. Onni ja tyytyväisyys on mun mielestä aika lähellä toisiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813