meillä on aina lätäkkö juomakupin vieressä ja sukkamme kastuvat siinä. Onhan kuppi keittiössä. Koiralta lentää aina jonkinverran vettä lattialle juodessa. Kolme edellistä koiraani joivat kaikki siististi ja pisaraakaan ei läiskynyt. Onkohan olemassa senmallista kuppia, että vettä ei lentäisi jokapaikkaan. Tai jotain alustaa.
Kun koira juo
4
95
Vastaukset
- Koi_ruus123
Omalla koirallani on juomakupin alla ihan tavallinen froteinen käsipyyhe. Se imaisee hyvin enimmät vedet. Toki vettä on välillä myös muualla, mutta nämä ovat vain niitä asioita mihin pitää sopeutua. : )
- yj7890å+
Ovatko kaikki ihmiset samanlaisia? Toinen ryystää, haisee, jne, toinen ei. Tämän on pakko olla surkea provo?
Pistä pyyhe tma kupin alle. Äly hoi. Koirilla on eroja ahneudessa, janon määrässä ja tunteessa (ihmisilläkin on), huulet ja suun rakenne erilaisia. Onko koiralla ruokarauha, se voi hotkia veden, kun pelkää että häiritään, jne.
Lue vaikka yksi koirakirja. - tänkjuu
Niin meilläkin pidetään pyyhettä vesikupin alla, koska juominen on käsittämätöntä lotraamista: vesi roiskuu metrien päähän. Muuten niin siisti kaveri, vain veden kanssa tuntuu loiskivan ihan ilokseen.
- laulaulal
pyyhe tai joku muu alle. meillä on muovinen tarjotin ja se toimii :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244