Olen hakemassa keväällä reilun kuukauden harjoitteluun Torontoon. Missä voisimme luokkatoverini kanssa asustaa edullisesti sen ajan? Ja muitakin vinkkejä, käytännön kokemuksia otan mielelläni vastaan :)
Torontoon työharjoitteluun
3
250
Vastaukset
- polja
mihin aikaa olette tulossa???
kalustettuja edullisia, hyvalla alueella olevia asuntoja on vaikea loytaa...
tsekkaappa www.kijiji.ca
sielta loytyy lyhyt aikaisiin vuokriin.
itse en ole kevaalla todennakoisesti torontossa, voin harkita vuokraavani omaa asuntoa kylla...kalustettu, osaketalo.- torontoon keväällä
Huhtikuussa olisi tarkoitus tulla ja 5 viikon harjoittelu kyseessä. Ihan tarkkaa aikaa en osaa vielä sanoa. Voitko laittaa sposti osoitteesi niin laitan sulle yksityisviestiä? Olemme sosiaali-ja terveysalaa opiskelevia aikuisia ihmisiä.
- j
törkeä lupaviidakko johon kannattaa varata noin 2kk. Työlupahakemus lomakkeita puolen tusinaa, terveystarkistukset jne jne. Jos on lähdössä niin kannattaa varautua uuvuttavaa asioiden selvittelyyn. Myös lomakkeiden käsittely ottaa todella pitkään ja osa asioita hoidetaan old school kirjepostilla joka taas kestää ja kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259