Tunnustan, että minulla on typeriä ennakkoluuloja Kanarian saarista. Olen aikaisemmin lomaillut mm. Madeiralla, Kreikassa, Portugalissa ja Välimerellä, mutta en koskaan Kanarialla. Pidän rauhallisuudesta, kauniista maisemasta, luonnosta ja alkuperäisasutuksesta - ei isoja hotelleja, ei suomalaisia ruokapaikkoja, ei bilettäviä nuorisojoukkoja tai muuta mökää. Siis tavallinen kaupunki/kylä jossa asutaan arkea. Onko mitään mahdollisuuksia? Mistä kannattaisi aloittaa ennakkoluulojen kumoaminen?
Rauhallista ja kaunista?
2
158
Vastaukset
- Reissupopo
Vaikka joku Teneriffan pohjoispuolen kaupungeista. Puerto de la cruzissa voi törmäillä suomalaisiin, mutta vaikka Icod de los Vinos, kiva pieni kaupunki, toki siellä moni suomalainenkin käy, mutta en usko että riesaksi asti maanmiehiin törmäilee. Kannattaa kierrellä saaren pohjoisosaa, siellä on upeita maisemia ja kivoja kyliä - idästä länteen...
- avoimin mielin
Kiitos vastauksestasi Reissupopo. Täytyy tutkailta sieltä päin. Ja kyllähän siellä saa suomalaisia turisteja olla, kartan vaan esim. "englantilaisia nuorisolaumoja" (anteeksi), jotka bilettävät aamusta iltaan. Kiitos. terkuin Skepsis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096