Mahtaisiko jollakin lojua vintillä 50 lukulaisia Jovin munanpuolikkaan muotoisia lastenvaunuja? Yleensä olivat kopaltaan punaisia tai vaalean kellertäviä mahdollisesti oli vaalenasinisiäkin. Kuomu bees sekä peitto siinä päällä. Olen itse syntynyt 50 luvulla ja nukkunut sellaisissa ja nyt haikailen niiden perään.
Yhteystiedot: 050 5921665
M: Jovin 50-luvun munanpuolikkaan muotoiset vaunut
50luku
1
239
Vastaukset
Käytin lapsellani sellaisia mutta olin maalannut ne violetiksi ja tehnyt mustan kuomun ym. muoviosat ja pyörästö maalattiin myös mustaksi ( oli kotoisin vähän myöhemmästä mallista). Nämä vaunut myin tilanpuutteen vuoksi lapseni kummille ja luultavasti ovat vielä siellä Jyväskylässä. Haluatko että kysyisin olisiko valmis myymään nämä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897