Mies-/naisvihaa myös 50+ keskustelijoilla

havaintoavanto

10

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On..

niitä atm:iä senkin ikäisissä, suurin osa on kyllä jo mullan alla.

• Älyn haamu

Kaadumme saappaat jalassa :-)

• Eikä..
        Älyn haamu kirjoitti:

Kaadumme saappaat jalassa :-)

ketään kiinnosta.

• XXXXXXXZZZZZZZZZZZZ

Nimenomaan naisettomana ja perheettömänä eläneitä 50 miehiä ei todellakaan niin paljon hengissä ole. Kyllä tämän lajin miehet yleensä kuolevat alta 50 ja 40 on sekin jo monelle liikaa. Niin myös oletetaankin käyvän että tämän lajin miehet, varsinkin jos ovat vielä työelämästäkin syrjäytyneitä eivät ainakaan paljon yli 50 vuotiaiksi elä.

• Naisasialooseri.
        XXXXXXXZZZZZZZZZZZZ kirjoitti:

Nimenomaan naisettomana ja perheettömänä eläneitä 50 miehiä ei todellakaan niin paljon hengissä ole. Kyllä tämän lajin miehet yleensä kuolevat alta 50 ja 40 on sekin jo monelle liikaa. Niin myös oletetaankin käyvän että tämän lajin miehet, varsinkin jos ovat vielä työelämästäkin syrjäytyneitä eivät ainakaan paljon yli 50 vuotiaiksi elä.

Totta. Naisettomuus tappaa miehen tavalla tai toisella koska miestä ei yksinkertaisesti ole luotu elämään ilman naista.

• XXXXXXXZZZZZZZZZZZZ kirjoitti:

Niillä on ATM-infektio? Se olisi hoidettava pois, kun noin paljon alentaa elinikäennustetta.

• trolli-tatjana
        XXXXXXXZZZZZZZZZZZZ kirjoitti:

Muna vai kana? Luultavasti nuo miehet eivät kuitenkaan kuole naisettomuuteen, vaan ovat yleensä naisettomia samasta syystä kuin elinikäkin jää lyhyeksi (alkoholismi, täydellinen syrjäytyminen yhteiskunnasta, masennus, jne).

• sillitrooli
        trolli-tatjana kirjoitti:

Muna vai kana? Luultavasti nuo miehet eivät kuitenkaan kuole naisettomuuteen, vaan ovat yleensä naisettomia samasta syystä kuin elinikäkin jää lyhyeksi (alkoholismi, täydellinen syrjäytyminen yhteiskunnasta, masennus, jne).

Vaikka sinä et kaipaakaan miestä mihinkään, niin moni mies ei selviä järjissään jatkuvasti ilman naista. Naisettomista miehistä tulee helposti alkoholisteja myöhemmälläkin iällä, sitten kun on jo käynyt selväksi, että naiset eivät kelpuuta.

• DDDDDGGGGGGGHHHH
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Totta. Naisettomuus tappaa miehen tavalla tai toisella koska miestä ei yksinkertaisesti ole luotu elämään ilman naista.

Ei se naisettomuus ja perheettömyys ja sosiaalinen syrjäytyneisyys niinkään suoraan tapa, mutta se vaan tällaisten miesten elämä pakkaa kummasti menemään niin että sitä jo aika varhaisessa iässsä kuollaan.
        Minä olen ollut aika paljon sellaisissa työpaikoissakin joissa on ollut työntekijöinä juuri yksinäisiä naisettomia miehiä. Hesan satamassakin meni aikanaan melkein pari vuotta tilapäisahtaajana, kun ei siinä parempaakaan hommaa silloin ollut. Yksi kaveri minulla on jolle aikanaan vinkkasin satamaan ahtaajaksi menemisen kun hän jätti opinnot kesken. Hän sittemmin vakinaiseksikin pääsi ja aika hyvin on hankkinutki, ja hän siis kyllä elää vielä. Mutta se mitä vuosien varrella häneltä olen kuullut niiden sinkkumiesten kohtaloista jotka jo minun siellä ollessanikin töissä siellä olivat, niin kyllä ne kuolleet ovat vähän altakin 50. Yksi aina pirusti överiä tehnyt peräti ampuikin itsensä. Yksi joka oli vakinaiseksikin päässyt ja otettu jossain vaiheessa manttelina ollessaan yksinkertaisesti vaan hyppäsi yli laidan mereen ja hukuttautui tahallaan. Kyllä ne jonkin lajin AT- miehiä kaikki olivat, joskin siis jo vanhemman polven AT-miehiä.

• se tietty

No mikä ihme siinä oikein mättää? Naiset elää vaikka neitinä tai nunnana koska tietää kyllä miten huolehtia itse itsestään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2224
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1780
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1435
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      109
      1264
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1229
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe