kettu ja jänis tapasivat metsässä hyvän haltijan. haltija lupasi kummallekkin kolme toivomusta ja jänis antoi ketun aloittaa.
toivon naarasketun sanoi kettu ja sai sen. minä haluaisin repullisen porkkanoita sanoi jänis ja sai ne.
toisena asiana haluan toisen naarasketun ja kettu sai pyytämänsä. jänis toivoi seuraavaksi mopon.
kolmantena toiveenaan kettu esitti haluavansa vielä kolmannen naarsketun. jänis heitti repun selkäänsä, hyppäsi mopon päälle ja huusi mennessään. kolmas toivomukseni on ettei ketulla seiso!
kettu ja jänis
äitee
1
1832
Vastaukset
- vitsi kulma
olipa kerran jänis ja kettu he näkivät haltijan joka antoi niille kummallekki 3 toivomusta ketto sanoi haluavansa 1 naaras ketun sitten jänis toivoi haluavansa repullisen porkkanoita 2toiivomus:kettu halusi kaikki suomen kettu naaraat hänen luo jänis taas halusin erittäin nopean mopon 3toivomus kettu halusi kaikki maailman ketut hänen luo viimeisen toivomuksen aikana jänis hyppäsi mopoonsa ja sanoi VITTU! MÄ TOIVON T TOI KETTU OIS HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937