Arwenin isoäiti?!

Chihiro

Jos joku tietää, mikä on Arwenin isoäidin nimi, niin olisi kiva jos kertoisit.

9

1508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikämikäs

No, Galadriel...

• Liz

jaa että muutkin osallistuu grapevineen ku mä :P

• joku

Entäs se Gimlin lempiase.. eikä riitä pelkkä kirves? oliks sil joku nimi tai jotain?

• Chihiro

Mä en oikein tiedä, että pitäiskö mun kertoa sitä, kun muuten mun asemani huonontuis? =P No ei kai, kait sitä voi toista auttaa.. Mä ainakin laitoin siihen, että sotakirves.

• Renkonen
        Chihiro kirjoitti:

Mä en oikein tiedä, että pitäiskö mun kertoa sitä, kun muuten mun asemani huonontuis? =P No ei kai, kait sitä voi toista auttaa.. Mä ainakin laitoin siihen, että sotakirves.

...Gul-Namärién

• Mulan

No etkö muka tiedä, että se on Galadriel?! -tai no niin... eihän siinä leffassa mainita sitä ollenkaan... Galadriel on siis Arwenin äidinäiti.. Kuka on muuten Elrondin äiti? Tiedän, että sekin varmasti löytyy jostain liitteiden seasta mutta..

• Chii-chan

Eärendil ja Elwing, vai muistanko väärin...?

• Chihiro

Galadrielia mäkin miettisin, mut en ollu ollenkaan varma. Yritin kirjan liitteistä kattoo, mut ei osunu silmään. Olis ollu helppo kattoo jos siel ois ollu haltioiden sukupuita.

• Findulais
        Chihiro kirjoitti:

Galadrielia mäkin miettisin, mut en ollu ollenkaan varma. Yritin kirjan liitteistä kattoo, mut ei osunu silmään. Olis ollu helppo kattoo jos siel ois ollu haltioiden sukupuita.

.. on Arwenin äidinäiti ja Celeborn äidinisä, Aragorn ja Arwen eivät olleet tavanneet Aragornin nuoruusaikana jonka Aragorn vietti Rivendellissä koska Arwen oli silloin vierailemassa Lorienissa Galadrielin luona.
        Arwenin äiti joutui örkkien hyökkäyksen kohteeksi ja häntä kidutetaan kunnes haltiat pelastavat hänet. Elrond parantaa hänen ruumiinsa mutta hän päättää lähteä Keski-Maasta Länteen, jossa hän odottaa Elrondia tulevaksi. Kaikki tämä löytyy TSH:sta, jos vain lukee tarpeeksi tarkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      306
      7708
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6019
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      171
      3560
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2037
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1886
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1669
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    10. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      55
      1422
    Aihe