Kun katselee noita treffi-ilmoja sieltä vanhempien ikäluokkien kohdalta niin huomaa että tietyn rajapyykin jälkeen ei enää löydy yhtään ehdokasta. 50-60-vuotiaita miehiä löytyy vielä kohtuullisesti mutta yli 60-vuotiaita hyvin vähän jos ollenkaan. Hakevatko yli 60-vuotiaat miehet enää seuraa ollenkaan vai hakevatko jotain muuta kautta kuin netistä?
Ikämiehet puuttuvat treffipalstoilta
29
171
Vastaukset
- ...
Sen ikäiset yksinäiset miehet ovat yleensä jo kuolleita.
- ZZZZZZZZFFFFFFFFFFFF
Se on kyllä totta että jo siinä altakin 50 melkein kaikki yksinäiset miehet kuolevat tavalla tai toisella. 50 ylöspäin ja 6-kymppisiä on hengissä aina vaan harvempia. Tavalla tai toisella aika erikoisia tapauksia tämän lajin vanhemmat hengissä olevat ikisinkkuäijät varmasti myös ovat. Joku syy tällaisilla miehillä on täytynyt olla sille miksi ovat sinnitelleet hengissä. Ja kun tämä ei heillä ole nainen tai perhe niin se on todenZZZZZZZnäköisesti varallisuuden kartuttaminen jossa ovat onnistuneet. Myös joku joka on oikein ikänsä ollut esim. fanaattinen muusikko saattaa tämän vuoksi jaksaa pitää itsensä kunnossa ja välttää liialliseen päihteiden käyttöön sortumisen ja siitä seuraavan kuoleman. Se vaan että ei tällaiset vanhemmat ikisinkkuäijät ole välttämättä ollenkaan enää niin innostuneet mistään naisseurasta, vaan heillä on ainakin ykkössijalla nämä omat juttunsa ihan loppuun asti.
Tietenkin 6-kymppisiä äijiä riittää niitä joilla on perhettä ja jo ties kuinka mones nainen tai vaimo menosssa ja jotka agressivisestikkin hakevat naisia, mutta nämä miehet hakevat aina myös huomattavasti itseään nuorempian naisia.
- mssawo
Joku poikkeuksellinen yksilö voi kuitenkin virua vielä hengissä jossakin.
- ukiuk
He ei osaa käyttää nettiä. On paljon sellaisia ihmisiä. Minullakin on vain 45 v. veli, joka ei osaa nettiä käyttää. Vanhemmistani puhumattakaan, tosin isä on jo haudassa.
- mssawo
Hyvä huomio.
- 24+12=29x4= 121
Kato., ihmisiä on monenmoisia, huonokuntoisia ja hyvävoimaisia. Minä olen 79 vee, ja olen aktiivinen tämä ihmeellisen keskusteluvälineen eli tietokoneen päivittäinen käyttäjä ja ihmeen hyvä autoilija...paras.
No rehveille minusta ei ole enää mitään apua kuin ehkä tien kysyjäksi. Mutta aijon elää vielä terveenä ainakin kymmenen vuotta. Ajokortinin aijon silloin vielä uusia. Luin tuosta jostain juuri, että eräs 102 vuotias pirteänä käväisi autollaan maitokaupassakin. ...ja hymöria tarvitaan pitkään ikään....
Yhteenlaskukin käy, laskekaapa vaikka... 24+12=29x4= 121 kirjoitti:
Kato., ihmisiä on monenmoisia, huonokuntoisia ja hyvävoimaisia. Minä olen 79 vee, ja olen aktiivinen tämä ihmeellisen keskusteluvälineen eli tietokoneen päivittäinen käyttäjä ja ihmeen hyvä autoilija...paras.
No rehveille minusta ei ole enää mitään apua kuin ehkä tien kysyjäksi. Mutta aijon elää vielä terveenä ainakin kymmenen vuotta. Ajokortinin aijon silloin vielä uusia. Luin tuosta jostain juuri, että eräs 102 vuotias pirteänä käväisi autollaan maitokaupassakin. ...ja hymöria tarvitaan pitkään ikään....
Yhteenlaskukin käy, laskekaapa vaikka..."24 12=29x4= 121" ?
Eihän tuo nyt mene oikein. Vai oletko käyttänyt jotakin erikoista kantaa, kuten 9-kantaista järjestelmää? En silti usko että laskusi voisi olla oikein esim. missään kokonaislukukannassa.
- vanhat pojat tietää
He eivät enää saa kuin ikäisiään kurppia Suomesta jos pätäkkää ei löydy kunnolla, ja koska vanhalla naisella ei tee mitään niin miksi edes yrittää.
Mieluummin yksin kuin huonossa suhteesssa. - mssawo
Olisiko mahdoton ajatus että joku yli kuusikymppinen pappa huolisi vielä 46-vuotiaan kurpan? On vielä omat hampaatkin suussa eikä suonikohjuja.
- yksynäinen
aikansa kun täällä netissä roikkuu ilman tulosta, niin jonain hetkenä sitä on 60
ja vielä sama haku päällä. Naiset odottavat että vastaaja on prinssi uljas ja
ehkäpä myös väkivaltainen jotta saa säpinää.
täällä ei herrasmiehet menesty.
- peräkammarin pojat
Se voi olla mahdollista varsinkin jos miehellä ei ole pätäkkää eikä uskalla hakea köyhemmästä maasta nuorempaa.
Mutta kuvitelkaa joku menestynyt 60v mies 46v naisen kanssa, heh. Vaikka Hjallis tai joku hollywood tähti. Huvittava ajatuskin jo.- Huvittava ajatus
Paul McCartney, 69, meni juuri naimisiin 51-vuotiaan naisen kanssa.
Varmasti olisi saanut parikymppisen, jos olisi halunnut.
- mssawo
No jos siirrytään vielä vanhempaan ikäluokkaan, entäs joku 80-vuotias ikimooses ja minä 46-vuotias kurppelo? Tokko sittenkään kelpaan?
- joooooooooozzzzzzzz
8-kymppinen on kyllä sinulle jo vähän liian vanhakin. 1,5 kertaa 46 tekee 69. Siinä olisi vielä sopivan ikäinen. Se kun vielä pakkaa kaikilla olemaan niinkin, että siinä kun 80 alkaa lähestyä niin väistämättä se vanheneminen kuitenkin lähtee ihan taas uuteen vauhtiin vaikka sitten olisi kuinka terve ja kunnostaan huolehtiva.
- Naisasialooseri.
Sen ikäiset AT-miehet ovat jo kuolleita tai jos ovat varakkaita niin ovat hakeneet nuoren ja kauniin naisen ulkomailta.
- mssawo
Voi kurjuuksien kurjuus. Olen siis ongelmajätettä. Ei kai tässä muuta voi todeta. Vanhalla ja rumalla kurpalla ei tee mitään.
- Tjaaah..
Minä olen 44-vuotias "kurppa" ja sanon suoraan, etten edes huolisi mitään 60-vuotiasta ukkoa. Jos en saa ikäistäni tai max 10 vuotta vanhempaa (tai max 10 vuotta nuorempaa) miestä, olen mielummin vaikka ilman. Vanhan miehen omaishoitajan rooli ei vähääkään kiinnosta.
- äidinnussija
Tjaaah.. kirjoitti:
Minä olen 44-vuotias "kurppa" ja sanon suoraan, etten edes huolisi mitään 60-vuotiasta ukkoa. Jos en saa ikäistäni tai max 10 vuotta vanhempaa (tai max 10 vuotta nuorempaa) miestä, olen mielummin vaikka ilman. Vanhan miehen omaishoitajan rooli ei vähääkään kiinnosta.
No ole sitten ilman, ei ole suuri menetys miehille. Eivät nuoremmat miehet hae sinusta kuin helppoa reikää ja ikäisesi vaihtavat heti nuorempaan jos pystyvät.
- peräpukamatkin on
älä hyvä lyllerö sure tuollaista. Vanhuus on niin kaunista ja kestävää. Jos vaikka on niin ruma ja ryppyinen, että on suorastaan kaunis, ja se kestää ja lisääntyy , On siinä se etu kylläkin, että raiskaamispelko vähenee..
- Tjaah..
äidinnussija kirjoitti:
No ole sitten ilman, ei ole suuri menetys miehille. Eivät nuoremmat miehet hae sinusta kuin helppoa reikää ja ikäisesi vaihtavat heti nuorempaan jos pystyvät.
Mielummin harrastan vaikka tilapäistä seksiä nuoremman ja vetreämmän miehen kanssa kuin tylsistyn kuoliaaksi jonkun vanhan vaarin kanssa. Näin on!!
- ja pöh
Profiilikuvasi perusteella et näytä vanhalta etkä rumalta, etkä kurpalta. Hyvän näköinen nainen, jonka luulisi kelpaavan miehille.
- kollit vaan panee
No mitä vikaa niissä 60-80v miehissä on?
Olisit nuori ja kaunis heidän silmissään.
Nuoret 50v kollit käyttäisivät sinua vain reikänä.- Tjaah..
Minua ei pätkääkään kiinnosta, olenko nuori ja kaunis jonkun vapisevan vanhan miehen mielestä. En haluaisi Nina Mikkosen housuihin. Mielummin yksin kuin vaipanvaihtajana vanhalle ja sairaalle miehelle.
Mitä vanhemmaksi tullaan, sitä suuremmaksi muuttuu vapaiden ja kunnollisten miesten ja naisten epäsuhta. Jo nuorena alkaa eriytyminen koulutettuihin kaupunkilaisnaisiin ja kouluttamattomiin maalaismiehiin.
Sitten alkaa huonot elintavat rivakasti kasvattaa eroa. Sairauksia, alkoholismia ja kuolemaa. Etenkin kuin suurin osa terveistä ja täyspäisistä on edelleenkin naimisissa.
Siltikään en sinuna kirvestä heittäisi kaivoon. Ethän sinä ole vasta kuin keski-ikäinen.- oletko hullu
Mitä kunnollista on käytetyssä kurpassa?
- xcvcvsdfsd
Ei sen ikäisiä miehiä enää samalla tavoin seksi kiinnosta. Miksi siis enää nuolla naisen persettä kun ei heillä ole enää mitää kovin kiinnostavaa tarjottavaa? Papat lähtevät mieluummin kalastamaan.
Niinhän sitä sanotaan, että vanhuus on miehen parasta aikaa, koska ei viimein tarvitse miettiä enää sitä pillua 24/7.- Sanotaanko?
Enpä ole ikinä ennen kuullut. Mutta jos hormonitason laskeminen helpottaa elämää noin paljon, niin kyllä sitä lääkkeiden avulla voi nuorempanakin laskea.
Mutta tosiasia on, että yksin elävät miehet kuolee nuorempana ja jostain syystä on myös niin, että jos vaimo kuolee, niin hyvin usein myös mies menee perässä. Siis nimenomaan näinpäin. Tuosta tuli kerran Teemalta juttua.
- fvbsg
Miehet kuolevat nuorempina. Sanoisinpa, että mitä vanhuksiin tulee, niin sukupuoliroolit vaihtuvat deittimarkkinoilla. Yli 60 vuotiaita sinkku miehiä on niin paljon vähemmän kuin naisia, että he menevät kuumille kiville. Sen ikäisenä mies löytää naisseuraa tuosta vain.
- Jep.
Tosin mitään valtavaa kuhinaa ei siellä deittimarkkinoilla ole, tarkoitan että ei kovinkaan moni ole enää vanhuksena halukas pariutumaan. Jotkut tietysti, mutta ei niin intona kuin nuorena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846