Tyttäreni on 14-vuotias ja on netissä tutustunut muutamaan tyttöön ja poikaan. Nyt hän haluaisi lähteä yksikseen Helsinkiin tapaamaan näitä kavereitaan. Tapaamispaikkana olisi Kampin liikekeskus, koska kaikki nuoret tulevat paikalle busseilla. Ajankohtana olisi viikonloppu ja aikaa muutama tunti iltapäivällä.
Ilmeisesti paikalle tulee kaksi tyttöä, jotka tulevat jostain kauempaa. Tytöt tuntevat toisensa hyvin. Lisäksi tulee poika, joka tulee Helsingin lähistöltä. Tyttäreni on tuntenut nämä nuoret jo pari vuotta, mutta onko turvallista päästää häntä kuitenkaan lähtemään? Päästäisittekö itse lähtemään oman tyttärenne/poikanne?
Kiitos asiallisista vastauksista! :)
nettitutut
huolestunutäiti
1
156
Vastaukset
- rreydg
Mun tyttö 16v viettä aika paljon aikaa netissä. Pyörii kuulemma joissakin virtuaalikoirajutuissa, en tiedä sen tarkemmin. On tyttö joskus näyttänyt kennelinsä sivut, paljon on kauniita koiria ja hän tekee oikein "kasvatustyötä". Harrastuksen kautta hän on tutustunut moniin uusiin ystäviin, sekä tyttöihin että poikiin ja nuoret ovat olleet meillä ja kaupungilla yhdessä. Asumme siis Lahdessa ja tytöllä kavereita Oulusta saakka.
Eli päästäisin lähtemään, sillä uudet kaverit ovat aina tervettulleita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066